Welkom, mooie collectie
Ik vind een hoop horloges gaaf eigenlijk, dus ik hoop de collectie nog zeker uit te breiden. Bedankt in ieder geval!
Die zijn er inmiddels!
Welke! Mooie kleur voor je OP.
Zeker mooi, die Tissot is ook een beauty
Welkom
De Tissot vind ik ook echt een mooie inderdaad, die draag ik ook vooral. Gekocht omdat ik helemaal fan was van de kleur van de wijzerplaat.
Welkom. Veel plezier op het forum.
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Hartelijk dank, user met een mooie gebruikersnaam
Welkom op HF!
Welkom Daniëlle bij deze geweldige club, je zal hier een hoop inspiratie en info opdoen en niet te vergeten hele leuke contacten maken. Heel herkenbaar wat je schrijft in je intro, ook ik ben geen kenner en zo zijn er nog veel meer. Waar het vooral om gaat, is dat je blij bent met de horloges die je hebt en de schoonheid die je er in ziet. Leuke collectie heb je inmiddels, zie nog 3 legen plekken die zich vanzelf gaan vullen en laat je vooral niet tegen houden om gezellig mee te praten over horloges. Dus lezen, praten en vooral genieten hier op het forum
Welkom hier op HF!
Welkom! Veel leesplezier!
Welkom Danielle op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!
Veerdiep je een beetje in de verschillende delen van het forum en de vele topics actieve topics. Lekker actief meedoen, daarmee stijg je in trustlevel en dat biedt weer mogelijkheden.
Een mooie tijd hier toegewenst.
Bedankt voor het warme welkom! Lijkt me erg leuk om hier wat mee te praten en interessante nieuwe contacten op te doen.
Zonder horloge(s) kan ik ook zeker niet, dus wat dat betreft heeft het virus mij wel al te pakken. Ik was (te) enthousiast en had beter direct een foto van (een deel van) mijn horloges kunnen plaatsen in de openingspost
Van harte welkom!
Welkom. Een heel mooie collectie heb je. Ik weet er ook niet zoveel van, maar ik leer veel hier.