Welkom op dit mooie forum
Bedankt! Ik zie zojuist een mooi topic van je over lievelingshorloges. Erg leuk om al die foto’s te bekijken.
Welkom!
Als ik geen horloge om heb voel ik mij gewoon naakt, ik lees wel eens dat er leden zijn die hun horloge in de nacht af doen. Nou bij mij niet, zelfs onder de douche heb ik een horloge om. Wel 1 die dat kan hebben natuurlijk
Welkom! Mooie collectie. Lekker rustige klassieke Rolex, zo zie ik ze graag.
Die Vostoks willen we nog wel zien natuurlijk
Er is een speciaal topic voor alles wat met Russische horloges te maken heeft vol met Vostok liefhebbers.
In de nacht draag ik geen horloge. Wil niet in mijn slaap mijn echtgenote raken met een brok metaal.
Ach die moet ik dus echt zoeken zo groot is het bed, alleen als we een spelletje doen gaat die heel even af, zo’n 5 min.
Oh jee…daar begint het al… het virus slaat al over.
Welkom en je hebt al een prachtige collectie!
Dan zijn wij moreel verplicht hem te ondersteunen en tips te geven hoe het virus te bestrijden . Voor ons is het al te laat, maar als ervaringsdeskundigen kunnen we in een vroeg stadium ingrijpen
Welkom hier ! mooie collectie al hoor !
Het is een jonge dame Fred
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
=haar
Hoi welkom op het forum.
Mooie horloges.
Excuses aan deze jonge dame, nou Daniëlle we beschermen je wel hoor. Rustig aan met je collectie opbouwen . Moet je lezen wie dat zegt
, vandaar ervaringsdeskundige
.
De nacht is voor mij wel ook een uitzondering, dan moet het horloge af
Welkom!
Doe je dat om je horloge te beschermen of zoals fdpg1963 het doet omdat hij zijn echtgenote niet wil raken met zijn horloge?
Welkom