Hallo allemaal! Mijn naam is Sander, 41 jaar, woonachtig in Amsterdam alwaar ik werkzaam ben als fiscalist.
Alhoewel het al lang kriebelde heb ik pas enkele jaren geleden een horloge gekocht waar ik wat meer geld aan wilde spenderen… Omdat ik zo ontzettend geniet van die aankoop (Moonwatch) onlangs een tweede aankoop gedaan (IW 377709). Ik vind het bandje daarvan niet geweldig echter en heb daarom dezelfde vraag in het IWC deel 2 topic geplaatst die ik hier dan ook maar even wil voorleggen- heeft iemand misschien een goede suggestie voor een alternatieve strap voor de IWC?
Bij voorbaat dank!
Erg leuk forum trouwens- er staat veel moois op en ik merk dat ik er een beetje hebberig wat wordt voorlopig maar even bij de twee laten die ik heb…
Ik zou heel graag nog een mooie duiker hebben… ben er alleen totaal nog niet uit wat dat dan zou moeten gaat worden…
Het leukste zou ik het vinden om een duiker van een ander merk te hebben. Ik ben persoonlijk niet zo’n Rolex liefhebber dus dat valt af… De Aquaracer van Tag Heuer vind ik wel leuk, maar ik heb niet echt dat ‘wow’ gevoel… Tissot heeft wel wat mooie duikers. Tudor ook wel, maar ik ben echt nog zoekende.
Ik vind de BR V2-92 van Bell en Ross echt top, maar - die is maar 10 AM helaas… Een ‘echte’ duiker ben ik niet maar ik vraag me af of je daarmee wel - pak m beet- een meter of 5 diep mee zou kunnen duiken…
Ik kan een Tudor Black Bay in elk geval adviseren, zowel in 39mm als in 41mm. Ik heb ze beide en bevallen uitstekend. Maar er is uiteraard nog veel meer moois te koop.
Draag nu bijna dertig jaar horloges van dit merk en ben er erg tevreden over.
Meer recent ben ik in aanraking gekomen met het merk Squale, dat uitsluitend duikershorloges maakt. En hierover ben ik ook erg enthousiast. Ik heb er inmiddels twee.
Ja en verder is Seiko natuurlijk een prima merk als het om duikershorloges gaat. Ruime keuze, in ieder geval!
Succes en veel plezier met het vinden van jouw perfecte duiker, in ieder geval!
Ineens, een week geleden ofzo, was het idee over dat ik een horloge dat ik ergens zag wilde kopen. Ik hoefde me niet in te houden, want ik ging toch niet op het bestelknopje drukken of een pb sturen. Reden is dat ik nu genoeg horloges heb die me goed bevallen. Ja, er is nog genoeg moois, maar ik hoef het niet perse zelf te hebben.