Mooi horloges! Welkom !
Welkom. Ik kijk ernaar uit wat de eerste aanvulling/ wijziging gaat worden in de collectie nu je HF hebt ontdektā¦
Welkom hier!
Welkom. Qua duiker zijn mijn persoonlijke favorieten de Breitling Superocean (van rond 2006/2007), zowel de witte als blauwe wijzerplaat. En Squale maakt mooie klokken, vind ik. Er staat een mooie te koop hier op het forum.
Twee prachtige horloges heb je. Welkom op het forum en veel plezier hier.
En qua inspiratie voor een duiker: De Tudor Black Bay GMT
Welkom!
Welkom!!!
Vooral die Omega is om van te watertanden!
Welkom bij de club
Ik vind de huidige wel mooi staan hoor. Wat mankeert er aan?
Dat is zeker een mooi horloge! De Moonwatch is ook 41 mm - mijn polsen meten 19 cm en ik vind m daarvoor an sich ok maar misschien net wat aan de krappe kant⦠Het is ook een van de overwegingen geweest dat ik het aan heb gedurfd de IWC te kopen. Ik lees veel klachten/ opmerkingen van mensen over de grootte daarvan⦠De mijne is 43 cm. Naar mijn idee (zie foto) oogt het niet te groot⦠Wat jullie?
Mja⦠zwart leer⦠het is de originele band- op zich ok maar een beetje saai vind ik⦠Ik overweeg een canvas strap. Zie daar wat voorbeelden van op het internet en dat ziet er erg gaaf uit vind ik
Dank je
Ja- als ik m zo zie is het echt wel een prachtige klok!
Erg mooie suggesties!! Ik kende deze alle drie nog niet⦠bedankt!
Welkom, klasse horloges! Erg gaaf!
Thnx!
dank je!
Overweeg deze strap⦠Ziet er erg mooi uit vind ikā¦
Welkom, Sander en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom Sander op dit leuke forum, hoop dat je hier veel inspiratie en info zal opdoen
.
Ik heb je voorstellings ronde goed gelezen en volgens mij vraag je niet om een alternatief horloge maar duidelijk om een alterbatief voor een strap op je IWC.
Zag 1 bericht voorbij komen die je wat sites heeft doorgegeven waar je kunt kijken naar een alternatief voor de strap die je nu hebt.
In het linker gedeelte waar de categorieƫn staan, staat een lichtblauwe categorie waar men ook banden/straps te koop heeft staan. Daar zou je ook nog kunnen kijken.
Succes met je zoektocht naar een mooie strap voor je IWC
Welkom en veel plezier hier