Nieuw hier

Nee, de IWC staat je gegarandeerd goed. Nu nog een andere band. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom, je hebt met deze twee horloges al een goede collectie. :smiley: Veel plezier!

Van harte welkom!

Kan hem wel van een mooie canvasband voorzien :ok_hand:t2:
1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

Mooie horloges zeg. Welkom.

Welkom :+1:

Echt niet :joy:

Welkom op het forum,Sander! :+1:

Welkom Sander en wat een mooie horloges heb je al!

Sander, welkom op HF!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hmmmm. We gaan het zien…

1 like

Bedankt! :slight_smile: ik denk wel dat t n canvas strap gaat worden… voor alle duidelijkheid - het ging me inderdaad om een bandje, niet om het horloge zelf

1 like

Dank je!

Hoi Olaf! Ik ben ooit al eens bij jou op bezoek geweest met een Bell & Ross die ik destijds had. Daar heb je toen een prachtige nieuwe band voor gemaakt! Kom zeker graag nog eens bij je langs. Zonder meer vakwerk wat je levert

1 like

Dank je!

Welkom!

Wat een warm welkom op dit forum zeg! Bedankt voor alle tips, de hartelijke ontvangst en de complimenten! Waardeer ik zeer

1 like

Nou dat is ook wel ff binnenvallen met deze 2 horloges. Ik denk stiekem bij velen hoog op de wenslijst​:grimacing::crazy_face:

Wat betreft je opmerkingen eerder over de duikers is 100 meter inderdaad niet de juiste keuze. En wellicht ten overvloede, juist ook onder de douche kan van koud naar warm en vice versa vocht in het uurwerk komen.

Heel veel plezier hier :sunglasses::grin:

1 like

1 like