Welkom op HF Sander.
Welkom hier.
Heel goed om te weten! Dank je! Dan valt de Bell &Ross dus af⦠Jammer wel want ik vind m erg mooi⦠maar mooi alleen is voor een horloge waarmee ik ook echt zou willen zwemmen niet voldoende:-)
Welkom Sander ! veel plezier hier en een mooie set heb je al zeg !
Dank je Marco!
Heel jammer, niet ieders merk maar ik vind Bell & Ross meer dan sympathiek.
Maar vergeet niet dat je nu lid bent van een club gekkies dus de adviezen komen je kant op.
En nog belangrijker is wat je wilt uitgeven aan een duikerā¦
Mocht je een goed fiscaal jaar hebben , dan kom je maar bij ƩƩn horloge uitā¦tenminste
Ja die is prachtig!! Maar ook wel heel erg prijzigā¦
Met Bell & Ross heb ik een beetje een haat- liefde verhouding⦠ik heb in het verleden de Bell & Ross brww192 Guynemer en de brww192 heritage gehad. Dat waren fijne horloges (wel enorm in formaat achteraf gezien met 45 mm diameter)⦠ik vond het opwindmechanisme echter niet geweldig⦠meer dan eens gehad dat een horloge opeens erg achter bleek te lopen. Toen ik een nieuw bandje wilde kopen via de eigen website bleek dat deze was uitverkocht⦠lijkt me handig als je dat dan ook op de site erbij zet⦠duurde allemaal wel erg lang voor ik mijn geld terug had⦠service was vrij belabberd vond ik.
Ze hebben ook maar weinig verkooppunten in Nederland.
Al met al heeft me eea destijds doen besluiten de beide horloges te verkopen en van de opbrengst (plus spaargeld) een moonwatch te kopenā¦
Desalniettemin heeft B&R soms erg mooie modellen vind ik⦠bijgaand de klok waarover ik het had en die ik wel zou zien zitten ware het niet dat de waterdichtheid helaas dus maar zeer beperkt is
Bedankt voor de links!!
Overigens - ik ben geen āzuidas fiscalistā hoor mocht je dat misschien menen
Ik dacht meer aan de Keizersgracht
Mocht je het leuk vinden kan ik je deze zomer wel een duiker uitlenen
Ik heb enkele leuke liggen waarmee je je zorgeloos overdag door het toeristengebeuren kunt bewegenā:grimacing:.
En dan 's avonds⦠oh man dan doe je aan het diner die geweldige IWC piloot om je polsš„°
Wat kan het leven mooi zijnš¤
Nee hahahaha - aan de Keizersgracht werk ik ook niet ons kantoor zit buiten de ring
Nou, dat is sympathiek van je! Wel benieuwd welke duikers je in Amsterdam zonder enige zorgen zou kunnen dragenā¦
Ja, de IWC is voor mij nu meer āvoor de chiqueā, bijvoorbeeld voor een congres of iets dergelijks. De moonwatch is echt een perfect alledaags horloge dat (vind ik) erg mooi is en toch totaal niet opvalt⦠(of niet lijkt op te vallenā¦) als āinstapperā voor een duurder horloge kan ik die echt iedereen aanraden. Erg tof ook natuurlijk die hele maangeschiedenis erachter.
Ze zijn trouwens wel behoorlijk in prijs gestegen tweedehands:-( komt wellicht ook door t enorme succes van de moonswatch.
Zelf heb ik nog t āoudeā model⦠zonder de ādot over 90ā.
Ik zal vanavond even een aantal stuks op een rijtje zetten.
Super! Ben erg benieuwd
Ik heb je een PB gestuurd!
Welkom Sander op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom! Mooie horloges!
Welkom!
Welkom
Welkom
Welkom