Nieuw hier

Dank!

Twee top exemplaren hoor! welkom:)

Dank je!

Hoi Sander, welkom! Wat een mooie horloges heb je gekozen om mee te beginnen :grinning: De speedmaster staat bij mij zelf nog in het rijtje van “ooit”.

Als je op zoek bent naar een duiker, zou een Omega Seamaster misschien wel in je smaak vallen

Mocht je nou wat gerichter willen zoeken kan je misschien een topic aanmaken met je vraag. Als je ook wat voorbeelden van je smaak en beoogde prijs meeleverd zijn er hier genoeg mensen die met plezier meedeken! :grinning:

Dat is absoluut een prachtig horloge! Ik heb net mijn IWC dus ik wil voor nu sowieso even wachten tot ik een volgende aankoop ga doen… (we gaan ook nog met vakantie en willen het huis isoleren :wink:

Wat betreft mijn in de toekomst aan te kopen duiker - ik heb ook al gekeken naar de Omega planet ocean- dat vind ik ook een schitterende klok. Punt is alleen dat ik al een Omega heb… Omdat dat derde horloge naar alle waarschijnlijkheid mijn collectie zal voltooien lijkt het me ook wel leuk om nog een horloge van een merk te hebben dat ik nog niet heb.

Ik hen inmiddels al mooie suggesties gehad via dit forum- o.a. een Glycine Combat 42 vind ik erg mooi. Een Breitling Superocean Heritage 44 lijkt me echter ook wel wat :slight_smile:
b1_1 Glycine

2 likes

Welkom, mooie 2 -piece collectie!!

Ik was van het weekend in Roermond, ze hadden een paar mooie Aquaracers liggen voor rond €1800,- waar ik, van alles wat ik die dag qua horloges heb gezien, het langst voor de vitrine bleef hangen…

Tag Heuer is zeker ook interessant! Heb je misschien plaatjes/ foto’s van de betreffende horloges?

1 like

Foto’s heb ik helaas niet genomen, ze hadden er 3 liggen, verschillende bandjes, rubber, staal, weet ik nog en volgens mij was betreffende model “Aquaracer Calibre 5”, waaronder eentje met de blauwe wijzerplaat.

Dacht deze…

Dat is wel een mooie inderdaad - tag Heuer is ook altijd wel vrij vriendelijk nog qua prijs

1 like

Zeker! Je kan trouwens virtueel shoppen bij ze, even een mailtje sturen, dan kan je kijken wat er echt ligt…

En wat betreft banden, kijk anders even op Etsy, staan leuke aanbiedingen tussen, van verschillende prijs klasse, ik houd van wisselen van bandjes, dus ga niet per se voor de duurste, heb onlangs een struisvogel leren bandje besteld uit Vietnam, meerdere bandjes al daarvandaan gehaald, zijn niet absurd hoge kwaliteit, maar voor wat je betaalt en hoe het voelt en eruit ziet, echt TOP value (vind ik).

Ze hebben leuke producten, o.a. rogge, haai, kroko etc. incl. quick release spring bars, wellicht zullen onze mede forum vrienden het niet eens zijn, maar ik vind het de moeite en geld waard.

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Nou, ik heb inmiddels een nieuw bandje op de kop getikt voor de IWC. Ben er erg blij mee! Het oogt een stuk frisser en luchtiger dan die zware zwarte leren strap die er eigenlijk op hoort/ zit vind ik…

1 like

2 likes

Dankjewel :pray:t2:

1 like

Je bent van harte welkom Sander, en welkom op het forum :fist_right:t2::fist_left:t2:

Dank je Olaf!!

1 like

Mijn vakantie in Zwitserland heeft mij uiteindelijk overgehaald tot aankoop van een duiker. Waar ik eerst op zoek was naar een duurder (en bekender) model deed de situatie op vakantie mij feitelijk realiseren dat ik eigenlijk gewoon een oerdegelijk horloge wilde waar ik mee kon zwemmen, hiken. etc. De vrienden met wie we huizen ruilden in Zwitserland konden me van harte een Victorinox aanbevelen- bekend merk natuurlijk van de zakmessen… (bij Scouting indertijd waren dat altijd de beste :wink: Hij had er zelf ook een en was er bijzonder tevreden over. Je zag ze oo erg veel te koop in Zwitserland viel me op… Chrono24 afgestruind en voor een bijzonder zacht prijsje een op de kop kunnen tikken. Met dit horloge kan ik doen wat ik wil zonder bang te zijn voor krasse e.d. (daar ben ik toch altijd wel wat bang voor met mijn Speedmaster (die ik voorheen altijd op vakantie droeg).

Het is wellicht niet het mooiste horloge maar who cares… Voor op vakantie is deze voor mij ideaal!

2 likes