Hallo, ik ben Pieter en nieuw hier. Ik ben niet echt een verzamelaar al heb ik wel een paar Alpina’s: een Alpina Seastrong Diver en een Alpina Starttimer Pilot Heritage (beiden met grove meshband).
Ik heb twee vragen: ik heb ook ook een Alpina Smartwatch, een Alpina AlpinerX. Over die laatste ben ik totaal niet tevreden: ik moet 'm zo nu en dan resetten, omdat hij helemaal vastloopt. Ik dacht dat het de app was die er bij hoort en niet goed werkt, maar gisteren liep het horloge toch vast na het twee maanden goed te hebben gedaan (zonder synchronisatie met de app en alle smartwatch opties uit). Ik weet niet of mensen ook deze ervaring hebben en vooral wat ze er aan gedaan hebben. Tips zijn welkom.
Ik heb nog een tweede vraag. Mijn vrouw’s Zenith (automaat uit de sixties) moet een beurt/gerepareerd worden. Nu wil ik Toke Grutters @tokes hiervoor benaderen, maar ik krijg het niet voor elkaar om een privé-mail te sturen. Hoe werkt dat hier?
Welkom wij vinden ( in het algemeen) foto’s leuk
Omdat je net lid bent kan je nog geen pb’s sturen. Die hobbel is nu al genomen, maat voor de zekerheid: @Tokes, kassa 3!