Nieuw hier

Hee, Ik ben bij kassa 3!
Je kan me een pb sturen als je wil.

Gr,

2 likes

Welkom, Pieter! Als je een aantal horloges hebt, kun je toch echt al aanspraak maken op de titel “verzamelaar”. Enfin, wat niet is… Veel plezier op het forum!

Welkom :+1:

Welkom bij de club Pieter, om hier rond te hangen hoef je geen verzamelaar te zijn :+1:

Ha Pieter, welkom

Welkom bij de club Pieter.

Welkom Pieter :grinning::+1:

Welkom op het forum Pieter! :hugs::pray:t3:

Welkom op HF Pieter. Je bent zo te lezen geen horloge verzamelaar, maar je verzamelt Alpina’s :grin:

Welkom!

Welkom hier.

Welkom Pieter!

Welkom Pieter!

welkom20klompen

Pieter :+1:t2:

Welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld! Veel plezier gewenst hier. :slightly_smiling_face::+1:

Welkom :+1:

Dag iedereen, om te beginnen: bedankt voor het hartelijke welkom. Dit is een actief forum! Mijn tweede vraag is inmiddels beantwoord (contact met Toke). Bedankt daarvoor.

Mocht iemand nog tips hebben mbt mijn eerste vraag (haperende Alpina AlpinerX), dan hoor ik dat graag. Misschien nog belangrijke info: de batterij is inmiddels in een kleine 1,5 jaar 3x vervangen (en er gaat een behoorlijke joekel in). Ik dacht dat het daar misschien aan lag. Ook de tips van Alpina: app verwijderen, opnieuw installeren en koppelen, etc. hielpen ook niet. Ik denk dat het een software-probleem is (en hierdoor ben ik ook genezen van dit soort aandrijving: geef mij maar een automaat).

Groeten, Pieter

2 likes

Niemand kent me en ik ben nu al doorzien…

1 like

Welkom hier bij HF !
Mooie horloges Alpina die heb ik ook.

Welkom op het forum Pieter