Nieuw hier

Hoi, welkom!

Je moet even een trust-level hoger komen wil je persoonlijke berichten kunnen sturen. Da’s een kwestie van hier een beetje meelezen en doen, en dan komt dan snel goed.

Ik schat je kansen klein in.

Smartwatches zijn hier sowieso minder populair, dat verklaart ook waarom je zoveel respons op die Zenith krijgt. Evengoed zijn Smartwatches voor mij in te delen in twee soorten:

• Ze komen van Apple. Dat is de definitieve smartwatch, alle andere zijn de moeite niet waard. Overigens heb ik geen Apple watch, dus ik sluit me ook niet aan bij deze groep. :slight_smile:

• Ze komen van Garmin, Fitbit of zoiets… Dat zijn mensen die zich aangepraat hebben geen Apple watch nodig te hebben.

De Alpinia/Tissot/FC pogingen in die richting zie je hier niet vaak voorbij komen. Misschien dat dit draadje je helpt:

https://www.watchuseek.com/threads/alpinerx-problems.4997641/

Succes!

1 like

Welkom

Van harte welkom hoor!

Hartstikke bedankt voor de reactie en de uitvoerige info. Ik ga er eens induiken. Fijne dag!

Met Toke loopt het inmiddels. Mooi. Daarnaast heb ik meer zicht op de oorzaak van het probleem met mijn Alpina AlpinerX: het is niet iets met de software/app, maar in het horloge zit iets los waardoor het ding zichzelf reset. Ik kwam er achter doordat ik met mijn arm tegen een kozijn stootte en daarna meteen de Alpina vastliep. Hardere schokken verdraagt het horloge dus niet (het is een outdoorhorloge…)

Hej iedereen,

Na al vaak te hebben gekeken op dit forum toch maar een account aangemaakt.
Had ik beter al eerder kunnen doen, want nu ik iets wil kopen kan ik nog geen persoonlijk bericht sturen :frowning:
Hoe werkt het precies op dit forum met het wel of niet kunnen reageren op advertenties enzo?