Nieuw horloge gekocht.

Gisteren na lang wikken en wegen een nieuw horloge gekocht.

Het is een Rolex Millgauss geworden. Gisteren naar Amsterdam gegaan om vanalles te zien, voelen en passen. Eigenlijk twijfelde ik voor een IWC Aquatimer jacques cousteau maar door mijn kleine pols vond ik de chronograaf te groot en zonder chronograaf niet bijzonder genoeg.
Na lang struinen langs alle horloge winkels, want ik was een beetje teleurgesteld dat de IWC niks werd,
werd voor de 2e keer gegrepen door de Rolex Milgauss met blauwe wijzerplaat. Een niet standaard horloge welke fris en mooi is.
Dus ik ben helemaal blij!
Nu opzoek naar een nato strap of perlon strap welke ik erg gaaf vind staan op een Milgauss.

(Misschien kan @Infernie reageren. Hij heeft een bandje in de aanbieding wat ik graag zou willen overnemen, maar aangezien ik nieuw ben kan ik nog geen privé berichten versturen.)

83 likes

Heel bijzonder horloge dat je niet vaak om de pols ziet. Gefeliciteerd, ik vind hem heel mooi.

gaaf! veel plezier er mee!

Zo ! Das een pracht aanwinst :heart_eyes: en dus ook meteen maar eens hier ingeschreven :grin: Welkom met dit pracht horloge :+1:

Daarmee doe je dit horloge ernstig tekort. Maar gefeliciteerd met je aanwinst.

6 likes

Mijn beste,

Fantastisch!!
Je zoektocht is beloond!!
Een schitterende stijlvolle Rolex.
Ik wens je er dan ook een formidabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

@dreski:
Ik vind het wel meevallen :wink:

13 likes

Ook mooi.

14 likes

Mooie Rolex!

Die perlon straps maken het af.

Mooi man :ok_hand:

Geweldig mooi, veel draagplezier :+1:

Gaaf horloge! Gefeliciteerd

Alsof je een Mercedes S klasse op 4 stalen thuisbrengertjes zet.

5 likes

Gaaf ding!

Waarom koop je er geen Everest strap bij? Ik vind perlon gaaf staan, maar die goedkope plastic rommel schuurt zo hard op de pols.

7cbf30befdacc29c15d1ea4f11328f6a

Hiermee heb je 1. de orginele sluiting en 2. dan spaar je die krasmagneet genaamd ‘Oyster band met polished center links’ een beetje.

11 likes

Prachtig, gefeliciteerd ermee.

Over het algemeen doet Rolex mij helemaal niets maar voor deze maak ik graag een uitzondering.
Hij is prachtig en geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst ! En behalve dat welkom op het forum !

blijft een prachtige klok! congrats!
(maar niet verknallen door er een nato band of iets dergelijks,- )

Prachtig! Deze Milgauss trekt mij op de een of andere manier altijd aan. Wat een ontzettend gave aanwinst.

Je mag trots zijn op je nieuwe NA, eentje dat je niet veel ziet en toch prachtig is :ok_hand: