Nieuw horloge gekocht.

Of een mooie lederen band (door een van de forum bandenmeesters).

Dat hele ding is een krasmagneet. Je zit dan uiteindelijk met een klok en sluiting met kleine krasjes en een nieuwe band.

De mooiste Rolex en de enige die ik zou willen hebben als ik het geld ervoor over had. Gefeliciteerd met dit prachtige horloge.

5 likes

Wil je wel een beetje in je rol blijven ja!!! :confounded:

Ontopic: van harte gefeliciteerd met de NA!

1 like

Mooie keuze! Gefeliciteerd!

Hee, tof! EĂ©n van de leukste Rolexen! Gefeliciteerd ermee, dat je 'm in goede gezondheid mag dragen!

Mooi horloge, een echte knaller door z’n polished case en center links en het groene kristal met daaronder de blauwe sunburst en oranje bliksemschicht seconden wijzer!

Enjoy!

2 likes

Laat je niet gek maken, gewoon lekker swappen met die handel. :slight_smile: Die perlon’s zijn leuk, en het is een speels horloge. Waarom niet?

Oh ja! :rofl:

Uitstekend lokaas om de RRR te framen! Graag snel een telefoontje naar de HF elites zodat we @vouwfietser dat ding om de pols kunnen slingeren en hem het SP-hoofdkwartier binnen kunnen duwen. Wees niet bang, we maken het achteraf wel goed met je

1 like

Haalt het horloge heel erg naar beneden. Doodzonde

Hoi Gijs,

Gewoon op staal houden :sunglasses:

1 like

Nice! Wat anders dan de standaard DJ of Sub :ok_hand:t2:

Heel mooi. Voor mij ook t mooist op staal :slight_smile:

Mooi! Heel apart horloge. Vind hem ook het mooist op staal :sunglasses:

Erg mooi!!! Congrats!

Kijk aan. Dit is het echte werk. Gefeliciteerd.

:+1:

Gefeliciteerd ! Mooi horloge en prima te dragen op een oranje Nylon/Cordura strap. Of staal. Maar perlon
? daar is de kast te zwaar voor denk ik.

https://www.vandergangwatches.nl/shop/#/bands/details?bandname=nylon&colour=Oranje&lang=nl#band-image-anchor

Gaaf! Veel plezier ermee!

Wat voor band zit er op die Turtle? Ziet er goed uit zo!

1 like

Thanks allemaal!
Ben er ook erg blij mee. Ik ga de perlon eens proberen. Mocht het niks zijn dan zoek ik nog weer verder. Kost de kop niet.
Ik heb eigenlijk niks met Rolex. Maar het is wel erg leuk bij de collectie.