Nieuw horloge gekocht.

Gefeliciteerd! Topper zo’n Milgauss hor :+1:t2:

Waar zie jij een Turtle?

3e foto, onderaan. Lijkt toch sterk op die groen sub :sweat_smile:

1 like

Klein beetje ja.

Dat is een ISOfrane strap en ze zijn beheurlijk aan de prijs.

https://shop.aquadive.com/product/isofrane-straps/

Prachtige impulsaankoop :wink:. Erg mooi horloge met een heerlijke dial. Proficiat en geniet ervan :+1::smiley:

Van harte welkom op het HF en wat een binnenkomer! Je valt met de deur in huis! Van harte met je nieuwe aanwinst en heel veel (draag)plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

Wat een prachtige dial heeft dit horloge, ik ben hier wel een beetje van onder de indruk! Verder begrijp ik dat dit ook wel een goed merk is😀. Veel plezier met jouw nieuwe Milgaus en welkom op het Horloge Forum!

Dat is een hele mooie Proficiat.

Prachtig en persoonlijk, ondank dat de aquatimer j cousteau heel mooi is, de betere keuze van de 2!

Geniet ervan! :v:

:beers:

Gaaf zeg, wel één om te onthouden! Niet alleen rubber maar ze hebben ook leren banden met curved ends voor de Submariner :ok_hand:

staat em goed

Mooie aanwinst, heel veel draagplezier. Denk dat dat wel goed komt, op welk bandje dan ook! :+1:

Mooi hoor!:+1::sunglasses:

Heel veel plezier ermee gewenst!

Erg mooi.
Veel plezier ermee.

Prachtig. Veel draagplezier.

Een hele goeie koop. Pracht exemplaar.

eigenlijk best snel gegaan deze aankoop… :wink:

Heel gaaf horloge, veel draagplezier !!

Ik complimenteerde laatst in een hotel een heer met een Millgaus. Hij stelde het niet zo op prijs, geloof ik… keek me wantrouwend aan en reageerde niet. Dacht misschien wel dat ik het hem afhandig wilde maken, hahaha! Anyways, geniet van je prachtige nieuwe aankoop en draag hem in goede gezondheid.

Heel nice! Van harte gefeliciteerd :sunglasses::+1: