Ik draag eigenlijk ‘‘al’’ mijn horloges op een nato en ben bang dat dit ook niet zal veranderen . Als je een nieuw horloge koopt, heb je soms de keus uit een rubber, leer en bracelet optie. Ik kies dan altijd maar voor de goedkoopste optie, omdat ik er toch gelijk een nato op zal gooien.
Bij sommige horloges is er maar een optie, bijvoorbeeld die met de bracelet. Stel je koopt een horloge bij de AD, is het dan gek om te vragen of je hem head only mag kopen? Dan met een korting natuurlijk, aangezien ik de bracelet niet mee naar huis neem…
(Ik weet dat het misschien niet de juiste beslissing is, omdat het horloge dan niet compleet is en de resale value negatief zal beïnvloeden.)
Dat denk ik wel, als die zo geleverd wordt is het als vragen om de auto te kopen maar dan zonder de motorkap want die gebruik ik toch niet.
Maar je weet het niet, vragen kan altijd al denk ik dat het niet zal gaan.
Maar goed, een ongedragen band is wel weer een plus bij eventuele verkoop.
Vragen kan natuurlijk altijd. Ik zou alleen de term ‘head only’ niet gebruiken, … stel je eens voor dat de juwelier een zieke geest heeft.
Gewoon vragen of je het horloge ook zonder band kan kopen en zo ja, wat je dat dan scheelt? Ik vrees vwb. het laatste dat je het beste gewoon incl. band kan kopen die je dan ergens bewaard, voor het geval je het horloge nog eens verkoopt: Is altijd wel lekker als 'ie dan compleet is! Niet iedereen is namelijk een fan van stoffen bandjes. Ik steek ze zelf het liefste in de fik.