Dit is mijn allereerste post na een paar dagen soms wat incognito rond te hebben gedwaald over het forum.
Even een korte introductie;
Sinds ongeveer een half jaar heb ik voor het eerst een horloge gedrasgen (naast alle mickey mouse horloges 15 jaar geleden;)). Toen heb ik de Vincero Kairos gerkocht (geen hoogstandje, I know)
Ik ben op zoek naar nog een dresswatch, met een budget van ~300. Wat hoger kan ook als het echt een leuk ding is. Ik snap dat ik er niks fantastisch van kan kopen, maar heeft iemand toevallig een tip wat ik absoluut niet (of absoluut wel) moet nemen, omdat het grote troep in een mooi jasje is?
Edit: Een automaat heeft voor mij nu nog de voorkeur t.o.v. handopwinders. En ik ben nu vooral op zoek naar horloges met een polsband van leer.
Haha scheelt ook weer. Vind het sowieso bizar dat ze die ‘eeuwigdurende kalenders’ kunnen maken in zo’n klein klokje. Werkt een vouwsluiting op zo’n leren bandje fijn? Heb het zelf nooit eerder gezien.
@nijmege01 Nice! en ook niet echt prijzig! @Tommyvee Ziet er goed uit, ik denk dat deze tot nu toe samen met de Tissot T-Classic Perpetual Calendar bovenaan m’n lijstje staan;) @Carpe_tempus Bedankt! Met al deze opties krijg ik langzaamaan spijt dat ik naar dit forum gekomen ben, het is dat m’n bankrekening het niet toe laat, anders zou ik vandaag nog een paar mooie klokjes bestellen @Forrestx Dit laat mijn kennis in horloges gelijk goed zien, haha
Ik woon zelf in Utrecht, dus genoeg juweliers hier, gelukkig. Maar ik vraag me altijd af hoe ‘eerlijk’ ze zijn. Of de horloges die ze verkopen echt van goede kwaliteit zijn, of gewoon een mooi kastje hebben en ze daar een prijskaartje aan hangen. Ondanks dat ik de leden hier niet ken, heb ik toch het gevoel dat ik hier eerlijkere antwoorden zal krijgen;)