Ga je neuzen, maak een short list en post die hier…
En na lang wikken en wegen koop je een Seiko bij Monsterwatches
Zag net hier in Horlogemarkt een mooie Mido automaat staan…iets boven je budget, maar mss heeft de verkoper jog wat speelruimte…
Ga je neuzen, maak een short list en post die hier…
En na lang wikken en wegen koop je een Seiko bij Monsterwatches
Zag net hier in Horlogemarkt een mooie Mido automaat staan…iets boven je budget, maar mss heeft de verkoper jog wat speelruimte…
O ja…sowieso standaard met staal kopen en een aftermarket leer erop doen als je die mogelijkheid hebt…
klinkt als een goed idee! Die Mido ziet er inderdaad goed uit! Is de horlogemarkt hier een beetje betrouwbaar? (just asking;))
En waarom met staal kopen? voor eventueel doorverkopen, of met een andere reden?
Omdat een originele stalen band vaan buiten proportioneel duur is om achteraf te kopen en je bij leer het verschil bijna niet ziet en merkt…
klinkt als een logische reden, thanks voor de tip, zal ik zeker rekening mee houden!
Chrono24 is de website om alles te vinden tegen realistische prijzen.
Maak anders en lijstje obv bovenstaande tips en wat je zelf vindt. Je krijgt vast verdere adviezen.
@tomhster Had toevallig een paar weken geleden al de app gedownload, maar door het overweldigende aanbod daar is het moeilijk om te vinden wat je zoekt (naar mijn mening). Het probleem is ook dat ik niet weet wat ik nou precies zoek;).
@skv Dat lijkt me inderdaad het beste plan. Heb nu eigenlijk helemaal geen tijd om het allemaal uit te zoeken, maar het is heel verleidelijk. Gok dat ik binnekort wel een lijsje zal posten met de grootste kanshebbers. Dan zal ik vanzelf horen of ik een gigantische fout maak of niet;)
Quote: “Ik zou veels te snel een handopwinder vergeten te handopwinden waardoor ik nòg later bij colleges ben…”
Gewoon tegelijk met tandenpoetsen, scheren of ontbijt (ochtendbiertje wordt ook goedgerekend als ontbijt) ook je horloge opwinden.
Ben je zo aan gewend en is routine voor je het weet.
Je kan ook naar kleine (micro) brands kijken. Vaak hebben ze een goede prijs/kwaliteit verhouding, zoals deze bijvoorbeeld: http://www.melbournewatch.com.au/portsea-heritage-white-ss-near-new/
Dat is inderdaad een mooie optie.
Ben er ook blij mee.
https://myalbum.com/photo/H418LgbM6ZFi/720.jpg
Tissot is ook een mooi merk zoals hierboven vaak vermeld.
Of iets meer uitgeven voor een mooie gebruikte Certina DS.
@Parvis Ziet er inderdaad ook goed uit, ik vind het dan alleen heel moeilijk om te onderscheiden of het wel echt vakmanschap is, of was troep in een mooi kastje.
@tse92 Ziet er inderdaad ook goed uit! Tissot is sowieso een mooi merk ben ik achter gekomen. de perpetual calander is tot nu toe de grootste kanshebber, ondanks dat hij een beetje buiten de prijsrange ligt eigenlijk;)
Sorry voor de late reactie, er zit een limiet aan voor nieuwe leden
Eens met deze goeie tip! Het kost misschien wat meer “moed” om voor micro te gaan, maar je hebt wel echt iets zeldzaams en doorgaans veel waar voor je geld.
Ohwwwww.
Maar toch succes dan maar.
.
.
.Elf.
Bulova is een Amerikaans merk dat vooral in de jaren '60 echt geïnnoveerd heeft met hele mooie techniek, die door de Amerikaanse overheid schijnt te zijn tegengehouden zodat alleen zij deze konden gebruiken en er heeft zelfs een Bulova op de maan rondgelopen.
Dit horloge is quartz (dus zo lang de batterij prik heeft blijft hij lopen), is extreem nauwkeurig (zelfs voor een quartz, die toch al veel nauwkeuriger zijn dan mechanische horloges) en heeft een sweeping secondewijzer (tikt niet, maar draait gelijkmatig rond (hoewel, technisch “tikt” hij wel, maar met zo’n hoge frequentie dat het niet waarneembaar is. Een mechanisch horloge sweept ook, maar met een veel lagere frequentie waardoor er toch een waarneembare “trilling” in zit.
Kost hier slechts €225,- (geen ervaring met deze winkel overigens)
Ziet er ook zeker goed uit!
Je zou een verkoper moeten worden joh, fantastisch praatje erbij!
En voor wie het nog iets uit maakt, ik heb besloten en besteld! het is de…
Bedankt voor al jullie adviezen en gedachtes!