Ik hoop het maar, anders ben jij de boosdoener natuurlijk!
Je zou ook naar Citizen kunnen kijkenā¦vooral Eco-driveā¦is met batterij, alleen die word opgeladen door alle soorten licht en wat ik heb gelezen moet de batterij pas tussen 10-20 jaar vervangen worden.En je hebt heel veel keuze in verschillende prijsklassen. Vind zelf deze heel mooi en praktisch met het batterijmetertjeā¦
Succes met je zoektochtā¦is erg verslavendā¦de jacht!š
Heb ik ook gehad, fijn horloge. Goede keuze!
Bizar! Haha. Ik ben zelf een chemicus, dus het is sowieso wel een heel interessant principe daar in die batterij!
Klopt het niet wat ik gelezen heb dan?
Komt er chemie bij te pas? Moet ik al me Citizens snel gaan verkopen?
Goede chemie (niet dat er naar mijn mening slechte chemie is natuurlijk;).
Maar opladen van batterijen via licht gaat heel snel richting bijvoorbeeld zonnecellen. Waarvan de materialen grotendeels door (fysisch)chemici worden bedacht.
Hoe het precies in het horloge verwerkt zit, kan ik je alleen veel minder over vertellen
Welk typenummer heeft dit horloge ?
Gaat nog dieper dan dat ik dacht danā¦interessantš¤
Wauw dit is een mooie klok! Weet iemand weer deze te krijgen is? En is dit inderdaad de tissot t-classic perpetual? Ik krijg hele andere resultaten?
Tissot Tradition Perpetual Calendar is het eigenlijk.
https://www.google.nl/search?client=safari&hl=nl-nl&ei=yd-VWMbpBYmdgAb5rL-QBQ&q=tissot+tradition+perpetual+calendar&oq=tissot+TradPerpetual+Calendar&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0i7i30k1l5.9424.11367.0.13889.12.12.0.0.0.0.176.1467.1j11.12.0ā¦0ā¦1c.1.64.mobile-gws-serpā¦5.7.800ā¦0i7i5i30k1.FU7P83eKvgc
Ik heb hem zelf bij HarveyStore gekocht (goede service, het horloge was plots uitverkocht, dus hebben ze hem uiteindelijk gratis met express verzending opgestuurd.