Nieuw horloge maar welke

ik word binnen kort 17 nou mag ik van mij ouders een horloge uit zoeken. nou wil ik een beetje de stijl van een iwc big pilot die is iets te duur mag tot 2000€ gaan heeft er iemand een idee wat een goed maar ook mooi horloge voor mij is alvast bedankt

2000 is een heel mooi budget.

Allereerste vraag die je je moet stellen: Koop ik nieuw, of koop ik tweedehands. 2000 tweedehands is al helemaal een fraai budget…

Tip: Koop niet te gehaast, maar verdiep je in de modellen en merken die je zelf het liefst wil hebben. Heb je eenmaal een shortlist gemaakt, ga dan gericht naar de modellen op de shortlist zoeken. Al zoekende zul je zien dat je vanzelf bij 1 a 2 horloges uitkomt.

Succes,
Hans Mennink

dankje voor de tip nou zit ik net te zoeken op internet zie ik weer een oris en die vind ik ook mooi en ligt wel in mijn buget ben er nog niet helemaal uit

wooow 2000 euro, ik zou goed nadenken, want voor 2000 euro kun je veel moois kopen!!!

gefeleciteerd met dat budget.
toen ik 17 werd kocht ik van mijn verjaardag geld een klokje van 40 gulden.
mijn ouders pasten 15 gulden bij.
jij mag niet mopperen.
koop maar iets mooi`s.
gr oscar

ja toen ik 17 werd kreeg ik een citizen automaat, en weet je wat ik ben er nog steeds heel blij mee!!!

2000 euro : panerai, iwc, fortis,tutima,hanhart,sinn en ga maar door ze hebben allemaal forse klokken, die wel leuk staan bij een jongen van 17.

idd, die kun je ook halen voor 2000 euro

Omega is idd een goede suggestie. Wat nivelacuso zei, kijk eerst eens welke merken je wilt, wat voor modellen (flieger, duiker, chrono, dressy) en of je nieuw of gebruikt wilt.

Hallo,
MLB schreef : ,nou wil ik een beetje de stijl van een iwc big pilot ,
Moeten we dan niet horloges opnoemen die daar op lijken ???

Groet Peter

kijk eens op marktplaats, daar staat een mooie iwc flieger chronograaf, voor een vraagprijs van 1800 euro

Ach, de inflatie he … toen guldens nog daalders waard waren enzo :wink:

Misschien is een Sinn vlieger wel een idee. Die bestaan van speciaal gehard staal waar bijna geen kras op te krijgen is. Als ik voor m’n 20e zo’n duur horloge had mogen/kunnen aanschaffen, dan was ik nu waarschijnlijk blij geweest met 'n keuze voor iets nogal onverwoestbaars (glaasje kun je wisselen, de kast niet…)

bv

(bestaan ook in niet-chronograaf uitvoering)

das idd een mooi horloge

You spoiled brat;) als ik jou was kocht ik voor 2000euro niet één horloge, maar op z’n minst 2 horloges.
succes met je speurtocht. Oja kun je je ouders even vragen of ze mij willen adopteren?:wink:

mij ook :wink:

Ik wilde dat dat mijn probleem was.
je kunt er zelfs een paar mooie voor kopen.
Ik zou gaan voor de Hamilton X Wind zwart aan lederen band, kost ongeveer $ 670.- via een betrouwe bare E-bay dealer. heb je nog geld over voor een paar andere mooie klokjes.
Heeft een echt Zwitsers Valjoux 7750 chrono uurwerk en is een echte pilot watch. Je hebt zelfs nog geld over voor een breitling navitimer [2e hands].

ik vind die X-Wind nu niet echt een klok voor iemand van 17…

Maurice Lacroix Skeleton

Heu? Waarom??