Nieuw horloge maar welke

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, heel goed idee. Ik wilde hem zelf niet noemen ;).

Gerwin

Ik zou meerdere horloges kopen. Bijvoorbeeld een mooie Stowa Flieger en een Sinn 756. Zoveel mooie combinaties mogelijk. Ben zelf ook 17 en ik zou met 1 geen genoegen nemen liever 2 of 3 horloges voor dat geld.

vraagje jullie noemen nu allemaal mooie namen enzo maar waar kan ik prijzen vinden

volgens mij zijn jouw ouders of schatrijk/ of stapelgek !

Hij lijkt me toch echt te oud voor een Disney klokje, en voor dat geld kiest hij misschien graag een macho klokje.

jah beetje wel

In dat geval bied ik mij voor adoptie aan :D.

Gerwin

Geert T. Schreef:

Of ze hebben gewoon graag iets over voor hun zoon…?

ja dat blijkt wel

Ik zou zeggen, zoek op de sites(de merken die hier genoemd zijn) naar de dealer die het dichts bij jou in de buurt zit. Of vraag op de sites brochures(gratis) aan, daar staan meestal ook de prijzen in. Tevens kun je bij de juwelier ook brochures aanvragen.

hey ik kan een zenith chronomaster kopen voor een leuk bedrag. het horloge is nieuw en van een kennis deze had het horloge gekocht op te dag dat haar man vreemd ging en daarvoor kan ik het horloge kopen zal ik dit doen ja of neej
en welk bedrag denken jullie dat hij waard is (nieuwwaarde)

ja welke is het? de cronomaster chronograaf kost zo ronde de 4500 a 5000 euro. ( de stalen dan ) er zit een zenith 410 el primero uurwerk in. Dat is zeker goed spul, en een mooi manufacture uurwerk!!!
als hij binnen jouw budget valt en het is de chronograaf dan zou ik het direct doen!

wel naar dat die man vreemd is gegaan, wat een sukkel. Hij had ook beter kunnen wachten tot ie het horloge had gehad :wink:

Och, misschien krijgt 'ie een 2e kans en wie weet kan er dan nog een keer iemand blij worden gemaakt met een mooi horloge voor een vriendenprijsje.

Ik kan het toch niet helpen, als ik lees over zulke grote cadeaux… zou dat nou niet een heel klein beetje een soort van afkoopsom voor het e.o.a. kunnen zijn? (Als de huidige onheilsgurus gelijk hebben zou ik er goud van kopen, als ik zulke bedragen zomaar te besteden had ;))

Ligt er inderdaad aan wat voor type etc. Geef ons wat informatie en we weten veel meer… Zitten de box en papieren er wel gewoon bij?

het is een chronomaster xxt open met een zwarte band en witte wijzer plaat

hey mlb, als je die voor die 2000 euro kan aanschaffen, geen minuut over nadenken, direct doen!!!

Jij moet er eens heel goed over denken voor dat je die Zenith koopt, omdat je beter een horloge kunt kopen dat echt naar je zin is dan een horloge voor weinig . Ik denk ook dat je ouders jou het horloge willen geven zodat je dan echt iets heel moois voor het leven hebt.

Toen ik 16 was mocht ik ook een horloge kopen, maar heb het horloge pas 2 jaar later gekocht. Ik wist toen al dat ik het horloge nooit meer zou verkopen, omdat het voor mij een heel bijzonder cadeau was.

Denk jij ook aan de korting die je op horloges kunt krijgen!

Bram

hoezo master fan wat is ze winkelwaarde dan

ik heb niet de catalogus, maar volgens mij komt ie ergens rond de 5000 euro

volgens mij komt hij wel op de 7.000 euro

nou heb me keuze gemaakt heb ze al in huis de eerste is een zenith chronomaster xxt open, tagheur f1 black en een seiko premier ook zwart 2090€ totaal kon de chronomaster kon ik kopen voor duizend euro. iedreen bedankt voor hun advies enzo (sorry me camera doet het niet meer)
MLB
ben er echt heel blij mee en die ebel die ik heb kan nu de kast in