Nieuw horloge maar welke

nu heb ik weer een nieuw probleem welke moet er morgen mee naar schoolhaha

Die vrouw is wel heel dom of juist slim?!!

Bram

€7200(jaarboek2005)!!!

Bram

Of mlb loopt dadelijk met een hele dure nepper. Nee, dat zal toch niet van een kennis? :smiley:

Het is niet te hopen maar vind deze prijzen iets onrealistisch. Als deze horloges bijvoorbeeld ingeruild worden bij een juwelier/horlogespeciaalzaak. Krijgt ze er veel meer voor…?

eerst zien dan geloven… foto’s graag.

Ik zeg maar zo je bent pas een goede vriend als ik wat aan je heb verd…?

Bram

Ha Ha

Ik zit nog te wachten op foto’s van een ander forumlid (:P) :smiley: (:P)

Horlogeforum
http://www.horlogeforum.nl/read.php?3,14612
< < <

Mooi budget op je zeventiende! Oris is zeker geen slechte keuze, hoge prijs/kwaliteit verhouding en ver binnen budget. Je kunt ook eens kijken bij Zenith. bijvoorbeeld deze:

ZENITH PORT ROYAL V AUTOMATIC CHRONOGRAPH

Een hele mondvol, maar dan heb je zeker iets bijzonders te pakken wat lang niet iedereen heeft.
meer foto’s: http://www.timezone.com/library/tlines/tlines0016

veel succes en benieuwd wat het gaat worden!

ho ho… pas na de verhuizing… en dat gaat echt niet zo vlot hoor…
hahaha

jongeklaauwdrager Schreef:

weinig . Ik denk ook dat je ouders jou het horloge
willen geven zodat je dan echt iets heel moois
voor het leven hebt.

Even daar op inhakend: ik ken hen natuurlijk niet, maar ze zullen het waarschijnlijk best waarderen als je ze een beetje bij de keuze betrekt.

hoho, waar gaat dit over man hahahaha

je bent op zoek naar een horloge van 2000 euro, je bent 17 en hebt al een ebel die de kast in kan. Nu koop je een zenith chronomaster xxt open, een tag heuer f1 en een seiko premier, dat is pakweg een koop van 8000 euro waar je ongeveer maar 2000 voor neerteld. das als het allemaal legaal en origineel is, een wel hele goeie koop!

dat is voor iemand van 17 best wel een beetje een overdone collectie!!! ( beetje jaloers, ja misschien :wink: )

ik verbaas me ook gewoon over het feit dat je die chronomaster hebt gekocht voor dat bedrag.
ow ja als je camera stuk is, voor de prijs van een premier of f1 kun je een leuke camera kopen!!!

he jongen, ik verbaas me gewoon een beetje, en plaag maar wat.

veel plezier ermee!!! maar dat zal wel lukken, want je hebt een stel mooie horloges gekocht.

Een man^H^H^Hmens moet prioriteiten weten te stellen in z’n leven. (Maar ja, dat mag je uitstellen tot meerderjarigheid :wink: )

En ja, onze prioriteit is nu: FOTO’s!! En niks geen smoezen over camera’s die niet werken (dan verkoop je die Ebel toch? >8- )

Waar blijven de foto’s digitale camera’s zijn minder schaars dan de horloges die jij nu in je bezit hebt…!

ja ik wil eigenlijk ook wel eens een paar leuke kiekjes zien. En wat betreft de vraag over welke je naar school moet dragen zou ik zeggen : doe ze gewoon allemaal om, dan kan niemand meer om je heen !

Ik zou gaan voor de Oris Big Crown 1945…kost dus € 1945,-… dat betekent nog € 55,- over voor bier…, maar aangezien jouw ouders € 2000,- over hebben voor een horloge denk ik dat je voor rosé gaat in dat geval

:)

Nee die € 55,- niet opzuipen :)-D
Maar gebruiken om een cameratje te kopen zodat wij ook foto’s van de horloge’s kunnen zien.

Of voor € 55,- een leuk horloge kopen, kan hij in iedergeval zien hoe laat het is :wink:

Auto’s die niet worden getoond, nu ook al horloge’s? :wink:

Het moet niet gekker worden. :stuck_out_tongue:

*ik plaag maar wat hoor…

Huh auto`s die niet worden getoond .
Je bedoelt deze :

Die is inderdaad niet meer toonbaar had een ongelukje…

Groet Peter