Als je van een simpel horloge houdt, dan is dit wellicht iets. Hij heeft mij zo positief verrast, het is het horloge wat ik graag pak.
Het heeft klasse vanuit zijn eenvoud. Stoer, degelijk, iets voor iemand die op weg is, naar de volgende stap.
Als je van een simpel horloge houdt, dan is dit wellicht iets. Hij heeft mij zo positief verrast, het is het horloge wat ik graag pak.
Het heeft klasse vanuit zijn eenvoud. Stoer, degelijk, iets voor iemand die op weg is, naar de volgende stap.
Welk model is dat?
Alsof de keuze uit een achttal horloges al niet moeilijk genoeg was …
Van je eigen shortlist zou ik zeggen, een Tag Heuer Carrera
Ps ik heb tot ie in augustus 2022 sneuvelde in een Kadett rond gereden dus met die avatar zou ik mijn advies zeer zeker ter harte nemen
Verdikkie nu weet ik eindelijk waar die Nomos me aan doet denken…
Ik voel de pijn met je mee.
Denk erom, de Seiko Boutique is een drama. Slecht personeel, en nog slechter licht dus elke GS ziet er uit als een 5-je. Beleving van een Lucardi winkel, maar dan voor een horloge van 5-15.000 euro
Maar goed, ze hebben wel iets van 45 modellen GS.
Bij ACE hebben ze oa Nomos (voor mij echt verschrikkelijk maar ok, ieder zijn ding).
Je hebt nu iig een megalijst aan voorbeelden gekregen, dus veel plezier met je speurtocht
16570 Polar II … Een strakke full set kost rond de 10k … ben je gelijk klaar.
. Zijn ook een paar hier op forum die ze kwijt wilden dacht ik. Ik ben ook op zoek naar een maar financiële situatie is ineens gigantisch veranderd hierSeiko SARX033, helaas niet meer in productie.
Ik zou de santos doen, om ook de band met de vriendin te benadrukken. Veel vrouwen hebben iets met Cartier
Compleet andere hoek maar aangezien er wel gekkere voorstellen komen, denk eens aan iets Nederlands. Staudt bv?