Nieuw horloge op het oog, wat moet weg?

Jlc eruit

Ik denk dat de Pam eruit moet (111 toch?). En laat ik nou nog iemand weten die je er voor een klein prijsje wel vanaf wil helpen :slight_smile:

Just kidding, wat mij betreft mogen ze allemaal weg, op de prachtige Pam na (uitzonderingetje misschien voor de Rolex GMT, mits op staal). Is er gelijk wat budget voor wat banden :slight_smile:

De PAM eruit

Inderdaad, weg met Pam

1 van de Chrono’s en dan denk ik toch aan de,

Nee 1 van de chrono’s

De Pam of de GMT

De Pam exit.

JLC eruit wegens minst evenwichtige wijzerplaat.

Omega en Sinn eruit

Wow, Panerai krijgt weinig liefde hier. Denk niet dat ik die op HF zal slijten dus :wink:

Panerai gewoon houden! JLC eruit.

De IWC. Als het dan ooit weer begint te kriebelen koop je de nieuwe 3777 met een normaal datumvenster.

En de PAM moet je inruilen op een normale luminor. Die 1950-kast ben ik geen fan van.

2 likes

Pam is niet de 111, ik denk dat het de 312 is
 Ik heb zelf een Pam 111 en die heeft geen datumvenster

Ben het met je eens dat een 1950-kast een beetje een rare vorm heeft
 Daarnaast vind ik de wijzerplaat niet heel mooi door alle cijfertjes die er opstaan
 Ik vind dat een Panerai zo min mogelijk op de dial moet hebben staan, zoals bij een 111 of 112

1 like

Ik zou de JLC er uit doen. Vind ik persoonlijk niet de mooiste.

Sluit ik me bij aan. Ligt niks bij waar ik mee over straat of naar kantoor zou gaan.
En dan geen Lolex, maar GS natuurlijk.

Dan zou ik de Omega wegdoen. Omdat je voor mijn gevoel er een ‘duiker’ bij krijgt en de Omega het beste het veld kan ruimen voor een 16660. De rest wijkt nog het meeste af van de 16660.

De IWC eruit en t.z.t. eentje terug met een normaal datumvenster.

Als je de Panerai regelmatig draagt lekker houden, anders is dat ook een kanshebber. Hoe zijn de verkoopprijzen voor Panerai momenteel? Ik volg het al een hele tijd niet meer.

En déze reactie had ik nog niet gelezen voordat ik de mijne plaatste @Honey_Badger! Great minds think alike. Vraag van OP beantwoord ;)!

1 like