Ik vind de mini fiddy case vd Pam wel leuk, maar de kleine cijfertjes maakt m voor mij te druk. Liever zag ik de versie met streepjes.
Mee eens, maar deze heeft een tobacco dial en ecru numerals. Dat heeft de versie met streepjes helaas weer niet
Verkopen wat je het makkelijkst ooit weer terug kan kopen (mocht je spijt krijgen). Dus gaat het om een model wat wellicht nog in productie is en de restwaarde het hoogst isā¦
Maar ja, welke is dat? Ik denk voorzichtig de IWC.
Ik heb niks met fliegers, dus wat mij betreft de IWC
Bedankt voor alle reacties, meer dan ik verwacht had, sommige iets serieuzer te nemen dan anderen.
Verschillende dingen om in overweging te nemen. Aangezien het hier niet gaat om een (andermansā¦) evenwicht in mijn collectie te krijgen maar om fondsen te werven voor een nieuwe aankoop lijken mij de suggesties om de Omega en/of Sinn weg te doen nogal overbodig. De verkoopprijs van deze beiden gecombineerd ligt nog niet op de helft van het aan te schaffen horloge. Daarbij is de SMP een horloge welke ik nog niet zou verkopen als ik dakloos zou zijn vanwege de emotionele waarde.
Ik koop alleen horloges die mij aanspreken, en ik draag elk horloge in mijn collectie evenveel. Ik maak me niet druk over dingen als hetzelfde soort horloge (duiker/dresser/flieger), dezelfde complicatie of meerdere van hetzelfde merk.
Ik denk dat ik deze beslissing dus simpelweg uit een financieel standpunt moet nemen en ik denk dat de Panerai of de JLC individueel het meeste zullen opleveren wat naar het nieuw horloge toe kan gaan, maar zoals idd eerder vermeld toch redelijk makkelijk terug te kopen zijn.
Nogmaals bedankt voor alle suggesties!