Nieuw horloge? Speedmaster Sapphire? Advies graag!

Mooie suggestie! Tweedehands is een nadeel maar het horloge zelf is ook erg cool en opvallend!!!
(het mag namelijk best een beetje opvallen voor 3K+! :slight_smile: )

Ik sla maar weer eens aan het googlen; kan toch niet slapen. :roll_eyes:

1 like

Nieuw lukt met geluk ook onder de 3,5k

1 like

Op de een of andere manier is die niet voor mij! :roll_eyes:

Draagt die zo groot?
Ik vind het wel Meevallen👍🏻

Dan ben je de enige.
Lijkt me een aardig blok op je pols

Foto vertekend onwijs gok ik. Even uit andere hoek nemen of voor de spiegel.

Nu op leer.

Inderdaad even passen en doen wat goed voelt👍🏻

3 likes

Best goed te doen mijn inziens.

En nog lijkt hij op foto groter dan in RL.

Staat mooi om de pols op leer, blijft toch een eigenwijs en prachtig stuk! :+1:
Die wristshots hier vertekenen inderdaad nogal.

1 like

Hoe dan ook een erg mooi horloge.
Op deze foto’s staat ie prima overigens.

Je draagt hem wel ver naar voren, overigens. Gaat dit niet irriteren?

Nope, vind ik het prettigst. Een ‘bijwerking’:wink: is een klein eeltplekje op de bovenzijde van mijn handrug.

1 like

Hij draagt een stuk groter dan een rond 39mm horloge :wink:

2 likes

Ja. Nogal. Koop dan een stalen band voor je bestaande speedmaster en ga met moeders de vrouw een weekendje naar Verona, Porto of Istanbul van de rest van die 3000 ballen.

Heb ik zelf niet gedaan. Ik heb zaken gedaan met WatchFever in Mülheim waar gewoon ter plaatste wordt uitgeleverd, face to face, cash on delivery.

Voor kleinere bedragen heb ik Montredo in Berlijn naar volle tevredenheid gebruikt, ik kan me voorstellen dat ze ook voor grotere bedragen erg netjes zijn.

Nee. Je hebt al een Speedmaster. Dat is al een chronograaf met mechanisch uurwerk. Je zou hooguit de triple date de deur uit kunnen bonjouren ten faveure van een professional, oftewel een simpele ruil.

Doe dat dan. Al vind ik de suggestie van ome @HanDavinci nog steeds verreweg de beste alhier.

download

Weer eens wat anders. De Sinn Duochronograph. Speelse kleurstelling, 200m WR, 40mm, ik zou niet het bandje in de stock foto kiezen, maar dit ding is gebouwd als een tank en toch beschaafd van maat.

Het gaat geen populair voorstel zijn, maar toch.

2 likes

Als ik kijk naar je verzameling denk ik meteen aan een tweedehands Rolex Explorer (maar ik denk sowieso vaak aan een Explorer :stuck_out_tongue: ).

Edit: maar zie zojuist dat het niet voldoet aan de eisen van @Jaroen :wink:

2 likes

Dit. Wat een bakbeest op de pols zeg. Ik heb nog spierpijn van vorig jaar oktober.

Aangezien wij iedereen accepteren op HF (:heavy_heart_exclamation:) behalve kortzichtige en racistische mensen, moet ik je er toch even op wijzen dat @Jaroen liever met een knappe vent naar Verona gaat :upside_down_face:

Of het horloge in de stock foto :roll_eyes:

1 like

Met betrekking tot de Speedmaster Professional met saffierglas; ik begrijp dat het heel persoonlijk is, maar mij stoort de dikke rand van het glas enorm in combinatie met de zwarte wijzerplaat. Dan liever af en toe het glaasje poetsen.

Nogmaals, dat is natuurlijk heel persoonlijk.

1 like

+1 voor de Transocean :ok_hand:

2 likes

Omega Railmaster lijkt mij ook een prachtige optie?

9 likes

Hahahaha… Excuses. Met vaders de man naar Verona, Porto of Istanbul, dan.

Ikzelf ben de laatste zeven jaar niet meer van het genderbenden geweest, dus ik ben wat vastgeroest. Misschien eens wat aan doen. Dit overigens is geen poging om met @Jaroen in Istanbul terecht te komen, al zou dat vast gezellig zijn.

3 likes