Nieuw horloge

:joy::joy:
vind hem zelf ook niet mooi; maar ik heb advies gegeven op modellen die ik zelf al heb gehad

1 like

Als ik die Tudor ergens betrouwbaar voor 1500 zou vinden in die staat… :joy:

1 like

Er stond hier heel lang een blauwe vintage Tudor voor een stuk onder de 1500 te koop toch? :grimacing: Niet gehinderd door enige kennis Googlede ik gewoon “vintage tudor oysterdate” en vond dit wel een mooi plaatje.

1 like

Deze Junghans Meister Driver chronoscope

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/d/3/3d34538a1965886bd330fa48e1272e8fe4b1f892.jpg

Nieuw, maar toch ook vintage!

7 likes

Stond op chrono24 in Nederland te koop voor rond de 1200 geloof ik.

Als je iets wilt hebben wat lijkt op een Astron, koop een Astron.
Mooi horloge en binnen budget https://www.debijenkorf.nl/seiko-horloge-astron-gps-sse003j1-3918090059

3 likes

Even wat anders…

image

5 likes

Welkom !

Kijk eens naar Hamilton.

Mooie X Wind


.
Persoonlijk een van mijn all time favoriete horloges :smiley:

rolex date just, zilver of zilver met gouden accentjes die is zoo mooi, je moet wel even goed zoeken voor die prijs

Deze kwam ik tegen precies binnen buget mooie klok van Oris

Oris aquis source of life limited edition
€ 1.500,00

1 like

heeeeel goed zoeken inderdaad :sweat_smile:

koop er eentje waarvan het glas beschadigd is of krasjes heeft en dan laten fixen, als het uurwerk maar goed loopt, is ook een optie

dan alsnog. Waar vind jij een werkende DJ voor 1500 eu? Het is 2018 he :grimacing::grimacing:

image

Hoeveel is het voor die omega

Die gaan hier op het forum voor rond de 1500.

1 like

Ik word toch een beetje kriegelig van de Speedmaster Reduced als je hoort dat je voor een service wel echt hele hoge bedragen moet gaan neertellen in verhouding tot die verkoopprijs. Desalniettemin natuurlijk wel een ‘wow’-factor horloge.

Nieuw maar vintage model, en gewoon waanzinnig mooi. Er is net een nieuwe versie uit met ander binnenwerk, dus het uitlopende model kun je wel met korting krijgen.

Sinds ik deze heb, liggen de Omega en Meistersingers stof te vangen :roll_eyes:

Ik heb geen idee van je horlogekennis, maar hou er rekening mee dat mechanische horloges zeker niet altijd tot op de seconde juist lopen. Je hebt al snel een verschil van enkele seconden per dag. Zeker na enkele jaren dragen (dit hou je dan best in het achterhoofd als je dan een 2 -6de hands koopt).

Onderhoud aan een horloge kost geld en je bent het weken kwijt, meer dan bij een batterijwissel.

Succes met je zoektocht.:wink:

Welkom! Gewoon beginnen met de Bulova moonwatch!

6 likes