Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!
Welkom en veel plezier op dit forum.
Van harte welkom op ons mooie forum
Welkom. Veel plezier hier.
Welkom op HF! De eerste stappen heb je met beleid gezet. Wens je veel plezier met oriënteren en een passende sprong naar je eerste
Welkom
Welkom op de groep!
Van harte welkom ! Er zijn ook automaten die je gewoon ook op kan winden hoor ,moet in de specs terug tevinden zijn
Van harte welkom! Leuke horloges ook .
Dat is bij de Breitling Avenger niet het geval toch? Ik vraag me eigenlijk af waarom die opwindfunctionaliteit niet standaard op automaten zit?
De Breitlings kun je gewoon opwinden.
Kroon een stapje uittrekken en een keer of 20 opwinden.
Tijdens het dragen windt hij zichzelf verder op.
Weer wat geleerd, dank!
Welkom !
Welkom op HF!
Welkom op HF, BPP!
Hey, je hoeft je niet te schamen, laat staan verontschuldigen voor eerdere horloge-aankopen.
(Bijna) iedereen is ooit begonnen met een Casiootje, Swatch, Prismaatje, een of andere fashion brand of wat dan ook en daar is helemaal niks mee!
Maar natuurlijk ook erg leuk om nu eens verder te kijken, naar alle mooie modellen en merken die hier langskomen! Ik wens je hier dan ook veel plezier mee!
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom hier bij HF !
Welkom!! Zo op het eerste oog heb je wel een stijl wat je mooi vindt. Dus ga eens kijken bij een tissot gentleman , Hamilton khaki field en longines conquest misschien. Dit zijn horloges voor onder de duizend euro. Die een leven lang mee kunnen gaan.
Anders pak je een mooie Seiko 5 ! Zijn er een hele boel ! Krijg je dan de smaak te pakken?… nou dan sla ik nu alvast een kruisje voor je portemonnee
Welkom !!