Niet verkeerd 20%
Goede keuze en gefeliciteerd! Dat wordt een hele lange maand
zeker niet, dus maar snel mn slag geslagen!
wordt inderdaad een lange maand, maar met iets moois in het vooruitzicht
Alvast gefeliciteerd en mooie keuze
Ik zou oriënteren op een Rolex
Te gek, Goede keuze!
Goede keuze en begrijpelijk dat je hebt doorgepakt met 20% korting. Gefeliciteerd Mart
Congrats! Een maand wachten… succes
Mooie keuze! Gefeliciteerd!
Juwelier Van Willegen in DH vind ik zelf ook altijd een prettige zaak. Niet zo stijf en gedwongen sfeer als een hoop andere juweliers in dit segment. Ik heb er zelf ook eens een Omega gekocht met een leuke korting!
Gefeliciteerd! Tussen die twee de keuze die ik ook zou maken.
Maarreh… Als je meerdere kinderen hebt en maar één horloge… dat kan natuurlijk niet. Mijn moeder zei altijd “je moet geen stiefkinderen maken”, en ze had een punt.
Ik zou voorstellen dat je je verzameling uitbreidt met horloges tot je ieder kind een erfstuk kunt bieden. Als er een dochter bij zit zou ik de Santos Medium als unisex optie er bij doen, of mogelijk nog eens een keer een Rolex Oyster Perpetual of Grand Seiko Omiwatari.
Gemakshalve ga ik van twee a drie kinderen uit. Als je een lekker groot katholiek-achtig gezin van 15 man hebt gaat het in de papieren lopen.
Mooie aankoop! En van Willigen is inderdaad een prettig adres!
Lekker verjaardagscadeau !
Van harte welkom Mart
Da’s lekker binnenkomen! Ik zeg
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en de NA
Mooie aankoop van een geweldig horloge !
Gefeliciteerd !!
Van Willigen raakt Omega en Breitling kwijt en de andere merken hebben er blijkbaar geen moeite mee dat er met korting gesmeten wordt.
Doe er je voordeel mee !!
Tof man!
Dat vraagt om problemen !
Welkom hier natuurlijk !
Ik meen wel op te moeten merken, ofschoon ik de 356SA II erg cool vind, dat dat ding 15,5mm dik is. Tonnetje hoor. Mijn 13,3mm dikke Hanhart is op het randje. Kijk, dit is die klip van Dover in al z’n glorie:
Van voren is er nooit wat aan de hand:
Maar als je daar 2mm bij op telt kom je in topzwaar territorium terecht. En vertrouw me, ik kan weten hoe dat draagt. Los van het feit dat ik de Sinn gepast heb toen ome @SwedishChef nog wel eens iets anders deed dan brakke Rolex, was daar ooit dit:
En dan viel het nog mee wegens de bubble back kastvorm:
Sommigen vinden het allemaal prima dragen, maar het is iets om mee te nemen in de beslissing.
De 356 is inderdaad wat aan de hoge kant, maar ik kon me er niet zo aan sturen. Vooral op bracelet droeg het best comfortabel.
Ik heb nog nooit brak Rolex gedaan.