Nieuw maar nooit dragen. Meer mensen die dat hebben?

Maar als je uitwoont daalt de waarde ervan!

2 likes

Hm. Cartier is leuk voor dames. Snap wel dat ie in de box blijft liggen.

5 likes

Hahahahaha

Jij hebt vast een 48mm breitling :grinning:

Nee. 36mm polerouter :ok_hand:

Maar cartier tanks vind ik echt niet meer voor mannen. Net zoals t hele merk voor mij vooral op vrouwen gericht is.

Ongeacht wat horlogeinfluencers graag willen.

5 likes

Ieder zijn ding :innocent:
Ik kan de Tank zeer waarderen, icoon in de horlogerie

5 likes

Niet herkenbaar. Lekker gaan dragen, desnoods alleen op zondag :thinking:

1 like

een 2de-hands huis doet het best goed tegenwoordig :upside_down_face:

2 likes

Haha, heerlijke discussie hier. Zoveel verschillende meningen over dit onderwerp! Ik denk dat het ook echt afhangt van wat je thuis hebt liggen. Als je er 11 hebt en je wilt de box vol en daardoor komt er eentje bij die wel heel mooi is maar gewoon geen draagtijd krijgt.

Tja. Dan is ie toch alsnog gewoon heel mooi en hij eet geen brood.

Dus ook geen haast om te beslissen over zn lot. Soms komt opeens na een jaar weer de drang om hem te dragen en dan gaat ie zomaar een maand niet af.

4 likes

:joy::joy::joy::joy: uit het archief…

61 likes

:rofl:

1 like

Hoi Quick,

Helemaal herkenbaar.
Ik heb er zeker een paar die het verdienen veel vaker gedragen te worden, bijv. een hele mooie GS 231, maar ik houd ze in de doos. Kans op een krasje, enz.

Te mooi om niet te dragen, te mooi om wel te dragen. Te mooi om te verkopen, te mooi om te beschadigen. Toch nog maar even deze om, hoor ik mijzelf denken.

Ik zie ook dat de toolwatches, bijv mijn Ranger, meer uit de doos komen. Maar als ik weer eens naar de doos kijk, nee, ze moeten blijven. Morgen ga ik ze dragen.

Luxeprobleem.
Geniet ervan!

6 likes

Ehm nee.

Nou ja ik heb een tweetal verzamelbare kinderhorloges.
Verder draag ik zelfs mijn zakhorloges met speciale gelegenheden

2 likes

Ff serieus, ik overweeg ook een horloge te kopen waarvan ik op voorhand weet dat ze weinig polstijd zal krijgen.

Maar het is dan wel de bedoeling dat ze uitgestald staat op mijn nachtkastje of in de badkamer. Om ze genoeg te zien. En ook al zal ze weinig polstijd krijgen, ze zal wel gedragen worden.

@Hennie kom er eens in :wink:

Ik heb een Grand Seiko en dat is mijn duurste. Die draag ik wel minder, maar laat hem zeker niet in de kluis liggen. Daar is 'ie niet voor gemaakt.

1 like

Het kan altijd erger. Ik heb 4 Halios horloges. De Selenic silver Universa en Bathyal grey Fairwind heb ik misschien 2x per jaar om. Er zit nog geen krasje of iets op. De andere 2 daarentegen draag ik veelvuldig en met heel veel plezier, ook in de wetenschap dat ik nog 2 ‘nieuwe’ heb. Zou ik die niet hebben dan was ik er veel spaarzamer mee.

En dan de ergste; Ik heb 2 Certina DS-4 day/dates. Eentje die ik veel draag en eentje nieuw in doos :face_with_hand_over_mouth:

Nu zijn het nog relatief betaalbare horloges. Een ‘reserve’ hebben van een 5k+ horloge lijkt mij wel iets te veel van het goede.

4 likes

Dragen die handel, gebruiksvoorwerpen!

1 like

:crazy_face:

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik zou het eeuwig zonde vinden deze in de kast te laten liggen.

Gewoon dragen, en krassen…:point_down:t2:

1 like