Nieuw maar nooit dragen. Meer mensen die dat hebben?

Komt me bekend voor :grimacing:
Sommige zijn zonde om te dragen :sweat_smile:

Sommige mooie dressers draag ik ook niet tijdens sommige werkzaamheden maar kom op zeg, wat heb je aan een horloge dat je nooit draagt? Alleen voor een foto op het HF?

2 likes

Probleem dat ik heb is dat ik er zo veel heb dat sommige de doos zelden of niet uitkomen. :weary:

Een van je beste. :rofl::+1:t3:

1 like

Yup. Het horologische equivalent van de skinny jeans.

2 likes

Ja ik heb dat ook, maar meer omdat ik underwhelmed ben naar hoe de renders en foto’s eruit zagen.
Ik heb gelukkig een wat goedkopere smaak (sub 500,-) dus het is niet zo’n ramp.

Maar niet dragen wànt te mooi? Nee dat kan ik me niet voorstellen :sweat_smile:

Deze massief gouden Omega draag ik eigenlijk erg weinig uit zuinigheid, maar nu ga ik ‘m ophalen uit de kluis en om de pols doen😁!

14 likes

Groot gelijk Hans,dragen dit mooi horloge anders gewoon aan mij verkopen.:rofl:

1 like

Die ziekte bestaat en is redelijk goed gedocumenteerd .Komt wel meer voor bij ringdragers.
Noemt het “my precioussyndroom”

1 like

Haha, dank je wel, heb hem zojuist om gedaan, ik houd ‘m toch maar zelf😊.

12 likes

Zelf geen last van maar je kan er vast voor behandeld worden… :wink:

Herkenbaar helaas. Daarom koop ik nooit nieuw maar altijd “goed gebruikt”.

Je beschadigd alles met de 48mm……behalve het horloge :joy:

4 likes

Chronomat, mijn eerste Liefde :wink:

1 like

Ik heb na m’n Seamaster vrij snel en Seiko 5GMT gekocht voor “doordeweeks” en gebruik m’n Seamaster alleen in het weekend en dan voornamelijk als ik de deur uit ga. Daarmee zullen mensen mij ook voor gek verklaren, maar dat houdt voor mij wel het “speciale” aan m’n Seamaster.
Ik vind helemaal niet dragen toch wel echt een brug te ver en doodzonde.

1 like

Had ik het van de week met @Bernard over maar dan bij auto’s. Een dure auto van 20 jaar oud of zo die geveild word met 1500 km op de teller.

Dragen dat horloge, rijden die bak!!!

1 like

Ik draag mijn horloges nooit alleen om de pols voor een foto, anders worden ze beschadigd :thinking::wink: Draag doordeweeks een Seiko 5 verder niets. :joy:

Ik persoonlijk heb dat niet, nee. Maar ik snap wel dat je zuinig wil zijn op je spullen.

Wat ik heb bij een echt nieuwe aanwinst; dat ik even naar de maagdelijkheid blijf kijken en dat ik het bijna zonde vind om het uit de stickers te halen. Maar ‘bijna’ dus. Na dat momentje gaat ie om de pols en ga ik er van genieten.
Een duidelijk krasje of butsje is gelukkig nog niet voorgekomen. Het zal even heel erg pijn doen als het gebeurt, maar een horloge blijft toch een gebruiksvoorwerp voor om de pols en niet in de doos.
Beterschap.

1 like

Voor een zacht prijsje aan mij verkopen :rofl: :rofl: :rofl: