NIEUW: Maen Greenwich 38 Automatic GMT

MAEN Watches heeft zojuist hun derde horloge gelanceerd. Na de succesvolle kickstarter van de Hudson en de chrono Skymaster brengen ze nu de Greenwich 38 Automatic GMT uit.

https://www.maenwatches.com/pages/greenwich-38-automatic-gmt?fbclid=IwAR2R63jr_AbcTNohQ2ARzv7HJcCS9AIowMAWM-mXAOGFM1Y1dl3RNxZblts

33 likes

Qua design moet ik eerlijk zeggen dat ik het erg aantrekkelijk vind. Ontwerpen kunnen ze wel bij Maen. :ok_hand:

3 likes

:confounded:

Zijn ook nog niet beschikbaar he. :smile: Persbericht is nog geen uurtje oud.

The Greenwich will be available in a few months with direct shipping for the first 150 pieces. ⁠

1 like

Is die onderste foto nou een halve Maen? :grin:
On topic, wel een leuk design👍🏻

9 likes

Hehe, akkoord. Alleen krijg ik kromme tenen van Sold out, zet er dan neer Soon available.

5 likes

Ziet er niet verkeerd uit. Beetje 62mas meets datejust in GMT vorm.

1 like

Erg mooi horloge. Mooie maat ook. Weet iemand wat dit moois moet kosten?

1 like

Cool! Maar bij Maen ben ik wel op mijn hoede.

Ze hebben al 2x een model uitgebracht wat op renders en bij de demo modellen (die naar websites gestuurd worden) er super afgewerkt uitziet, maar bij de uitgeleverde modellen… ehm… er anders uit zagen.

6 likes

Daar heb je een punt en heb ik hetzelfde gevoel bij. Neem bv de Hudson, pas bij de mk3 was die zoals de renders en de prototypes/demo modellen. Even de kat uit de boom kijken dus.

1 like

1 like

Ik zou ook even checken waar dat uurwerk nu precies vandaan komt en of al bekend is hoe dat kwalitatief is. Zwitsers?, het heet SwissTech S24-045. Hoofdkantoor in Hong-Kong? Ik zou met dit horloge ook op mijn hoede zijn.

4 likes

Dit is wel heel dik zeg! Niet eerder gezien met rode lume zo

5 likes

Klik nog maar eens, dat hebben ze gefixt

1 like

Moet nog even wennen. Eigenlijk alles mooi, alleen die dikke strepen als indices…
Maakt m tegelijk weer onderscheidend.

Nog even wennen, morgen kijk ik nog een keer.

:wink:

2 likes

Hehe :ok_hand:

Heel vet design, maarre precies dit:

1 like

Ik vind het overigens wel jammer dat de twee mannen van Maen onbekend zijn op het Horlogeforum. Je zou toch verwachten dat je als Nederlanders je doelgroep zoekt en hier contact maakt.

2 likes

Wie weet, misschien zitten ze wel op het forum incogmaenito.

3 likes

Is toch (een) nieuwe maen?

6 likes