Er komen 75 stuks per model voor de eerste batch. We zijn nog bezig met een 4e dial die we evt later bekend maken. Mocht deze ons toch niet bevallen zullen er 100 per model komen.
@Peroni @Mr.JokerBean
vandaag demagnetizer van ome Ali ontvangen en vooralsnog, na 3 uur (waarin ie voorheen al zeker 3 à 4 seconden gewonnen zou hebben), heeft m’n Hudson nauwelijks iets ingehaald (misschien 0,2-0,5 seconde, maar dat is echt giswerk). Als dat zo doorgaat, zou ik nog maar op +2 à +4 seconden per dag zitten.
Dat is goed nieuws Het vermoeden van gemagnetiseerd te zijn blijkt dus de goede richting te zijn.
Schitterend model zeg die Greenwich…met de herkenbare wijzers. Ben nog steeds heel erg blij met de Maen Hudson Mk1 in de collectie. Ook zo’n mooi 38mm model.
Bezel-inlay ziet er ook mooi uit.
Wat gaat de Maen Greenwich kosten?
Excuus voor de late reactie! De Greenwich zal 799€ kosten inclusief BTW en verzending.
wow dit is echt een strak model en ook een mooi formaat
Ik zie net op watchuseek forum dat ze een nieuwe dial optie hebben. Zie hier: https://www.watchuseek.com/threads/new-release-maen-greenwich-gmt-38.5290781/page-3
Tijdje geleden alweer, maar ondertussen de GMT BLUE binnen! Erg tevreden mee tot nu toe.
Hierbij wat pics voor de liefhebber
Ah mooi, vroeg me al af of er iemand had toegeslagen.
Dit was ook de versie die ik heb overwogen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan omdat er een BB58 op komst was.
Maar ziet er goed uit, mooi formaat!
Hoe is dat blauw nou in het echt?
Wat een heerlijk mooie plaat super veel plezier hiervan!
Zonder die grote indices had ik hem heel tof gevonden. Vind dat een behoorlijk minpunt.
Hoe is de afwerking verder?
Ja het formaat is echt heel nice. De wijzerplaat is mooi donkerblauw/grijs afhankelijk van de lichtinval.
Ik vind dat juist het mooie aan dit model, maar snap dat voor sommige mensen beetje too much kan zijn. Afwerking is scherp, mooie polish/brushed effecten en de rubberen band is echt heel goed. Past perfect bij dit model vind ik.