Nieuw, Magrette Moana Pacific Professional Steel

Magrette heeft wederom een nieuw model aangekondigd met het nieuwe uurwerk STP1-11.
Magrette Moana Pacific Professional Steel. Voor de volledige specs zie link. Ik vind hem in ieder geval geweldig.
En dat wordt nummer 4 in de collectie :wink:

3 likes

Ziet er idd erg mooi uit!

Ziet er id een solide en mooi model uit en dat voor die prijs met een ETA movement.

en gewoon hier kopen hè … is een stukje goedkoper :wink:
Die zwarte vind ik qua kleur samenstelling nog mooier…

1 like

Wow…inderdaad mooi ding, vooral de kleur-stelling (brushed metal).

Ps Komen er niet een bak kosten (invoerrechten / BTW) bij als je een bestelling doet vanuit buiten EU?

:slight_smile: AlcoS dank voor deze info (je was me net voor)

1 like

Ps 2 … hoe is de ervaring met pre-orders en de gemelde uitlevertijd? Maw komt men dat vaak wel/niet na bij Magrette?

Vooral de brushed versie vind ik geweldig. Misschien dat deze mijn blauwe MPP wel mag vervangen :thumbsup:.

Sinds wanneer is 595 euro goedkoper dan 545 dollar?

Magrettte is redelijk strikt in nakomen van zijn pre order levertijden. Uiteraard zijn zij ook afhankelijk van de leverantie van derde en kunnen nooit iets 100% garanderen. Via Stephan Trimbos van Forasec bestellen en dan komt het zeker goed. Ik vind de Magrettes echt geweldige horloges en kan zeker niet wachten om ook deze met dit nieuwe uurwerk in handen te hebben.

1 like

Pre-order price: $545.00 USD plus $35.00 shipping :wink: = €523,= … shit toch goedkoper om via Magrette zelf te bestellen :upside_down: excuses Moi

Tijdens het pre-order proces de shipping selectie…ik neem aan dat ik hier FedEx wil kiezen, of omdat het een pre-order gaat moet je dan de 1e optie kiezen (Deposit) :thinking:

Nevermind :slight_smile:

Geeft niet hoor, ik wil gewoon niet dat je te veel betaald :wink:

1 like

ik ook niet :blush: thnx

Shipping en 24 % extra aan BTW en invoerrechten

Ja, en?

1 like

USD 570,= + inklaringskosten fee + invoerrechten + BTW? Denk dat je beter uit bent om via Forasec.com te bestellen. Uiteindelijk zal het, kostentechnisch gezien, om het even zijn. Mocht het iets duurder zijn dan is dat jammer dan. Ik weet dat ik altijd op Stephan kan rekenen en dat is het verschil mij zeker waard.

Goed…ik ben zo stoer geweest :wink: en heb inmiddels een pre-order deposit gedaan.

Ben zeer benieuwd…wordt mijn allereerste Magrette.

2 likes

Via Magrette zelf wordt het met btw en invoerkosten 662 euro. Is dus 60 euro goedkoper om hem bij forasec te kopen

Ja, en dan opeens heb je weer iets om over na te denken.
Mooi hoor.

De Steel of de Black?