Nieuw, Magrette Moana Pacific Professional Steel

:black_circle:

Zo, jij bent liefhebber, ik heb in de loop der jaren veel Margrettes gehad. momenteel heb ik de all black versie en de Bronze, vind deze ook erg gaaf, dat er een eta based uurwerk in zit voegt voor mij niet veel toe, huidige miyota doet het ook prima.
Ik twijfel sowieso om de all black te verkopen, maar ja, steeds als ik hem om heb vind ik hem weer erg gaaf…food for thought :slight_smile:

3 likes

De steel versie :thumbsup:

Nog maar ff een plaatje omdat…het een plaatje is :slight_smile:

3 likes

Moet de U.K nog wel ff in de E.U. blijven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja deze is ook erg mooi hoor. Heb al eens op het punt gestaan om deze over te nemen destijds van Super C.
Toch de Steinhart, welke op de nominatie stond, gehouden. Uiteindelijk is de Steinhart toch van het toneel verdwenen en heb er de Moana Pacifc Waterman voor terug gekocht. :wink: Ik zou deze all-black zeker niet weg doen. Gewoon lekker erbij houden. Ik heb ook geen enkel probleem met de Miyota uurwerken hoor. Zijn voor mij prima hoor en tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

Leg eens uit?

Top…dank je! (had je post eerder over het hoofd gezien :astonished:)

Heb inmiddels bestelling geplaatst (via de EU website van Stephan) voor de brushed-steel versie…ziet er geweldig uit op de foto’s…nu nog de real-deal afwachten ergens in maart volgend jaar :joy:

1 like

Iets met vrij verkeer van goederen binnen de E.U. landen.

Dat snap ik maar waarom Engeland. Forasec.com zit gewoon in Nederland

joh, laat ik nou denken dat ze in Engeland zitten.
Foutje.

Voor de plaatjes liefhebbers…via de volgende link meer moois :

http://www.magrette.com/photographs-mpp-steel.php

3 likes

Vergeet idd de BTW/invoerkosten niet.

Is voor de afwisseling wel een aardige Magrette. Meestal vind ik er weinig aan.

Vooral de bezel is een forse verbetering. Mooi, staal met lumen.
“Rated highest on the luminova scale” volgens de website.
Die rating was bij de oude modellen om precies te zijn 0.
Je kon bij Magrette al een vervanging krijgen. Zouden ze deze bezels ook los verkopen en zouden die in de oude MPP modellen passen?

Ik heb deze (de black) zojuist pre-ordered, nu naar wachten :upside_down_face:

4 likes

Ook een mooie hoor. Is een moeilijke keuze, dat is zeker.

1 like

Had deze al even op het oog, kwam die Steel er naast… doorslaggevend was voor mij de gepolijste bovenkant in plaats van brushed

1 like

Ja de steel versie met de zwarte strap is een zeer goede combi. Ga ik toch ook maar even in de gaten houden

1 like

Ben erg benieuwd

1 like

Deze nieuwe Black en Steel modellen krijgen een aansluitende rubberband: Nice

2 likes

Voor wanneer staat uitlevering van jouw NA gepland?