eerste batch, einde februari/begin maart
Topā¦nog even geduld dus 
staat op mijn bucketlist: een pre-order uitzitten⦠
Lang mee gewacht zeker 
Dan zou ik niet te lang wachten, ik heb in december besteld, en dat wordt de 2e batch met uitlevering april/mei.
Max 500 worden er gemaakt.
GMTplus1 heeft zijn pre-order al geplaatstā¦nu deze nog uitzitten 
Weet iemand de bandenaanzet maat en de dikte van de kast?
Vraag dit omdat ik mij afvroeg of hier een stalen band op zou passen.
Bvd
Ik neem aan 24mm aangezien de langer in gebruik zijnde rubber strap hierop past:
- This watch will be supplied with our known black PU rubber strap with logo, name and customized stainless steel deployment buckle
Volgens mij 24mm, hoogte kast kan in niet vinden. Magrette ontwikkelt een stalen band voor deze horloges, kijk maar op hun Instagram https://www.instagram.com/p/BM2c4xPAqiW/
Goeie breedte, houd dār wel van!
Bedankt.
Die gaat dan wel verdomd veel op de Seiko Monster band lijkenā¦
Andere bezel, ander uurwerk⦠mwahā¦
Was altijd wel een Magrette adept, maar de liefde is ietwat bekoeld.
Hou het maar bij mijn oude MPP. Voor een eerste zou het wel wat zijn, maar deze tweaks van het oude model vind ik niet genoeg voor dit bedrag
Wordt weer ns tijd voor een mooie chrono
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/B5D87AD2-8D98-45B6-906E-0F025AABA7F5_zpsxll6dvf9.jpg.html]
[/URL]
Beetje tegenstrijdige reactie is dit dan ofniet?
Voortschrijdend inzicht heet dat 
Wat ik al zei de liefde is bekoeld
Overigens komt er een andere band op die aansluit op de kastā¦
Dit staat er overigens op de www.magrette.eu site (weet niet of dat al lang zo is):
Dear Customer, we are transferring Magrette sales to our multi micro brand web store FORaSEC.com
Same team, same service, different web site.
Please CLICK THIS LINK to visit the new store. Thank you!
Betaal je bij FORaSEC nu wel of geen invoerkosten (Europese site toch?). Vind degene met de grijze bezel wel erg mooi.
Is al een jaar zo, is gewoon een NL site, dus alles incl btw en geen invoerrechten van toepassing
Prachtige klok wel, staat ook op mān shortlistje maar die wijzers houden me wel een beetje tegen. Wat een kleine friemel dingen lijken 'tā¦
Thanks!