Overigens is de uitlevering van de eerste batch vervroegd: vanaf 15 februari 
Ik ben toe aan een nieuw horloge en de Magrette Moana Pacific Professional staat in mijn persoonlijke top 3.
Alleen jammer dat de gelimiteerde series maken en ik nu geen mooie zwarte (wijzerplaat en bezel) meer kan bestellen.
Ik heb het ding verder ook nog nooit in het echt gezien dus twijfel wel een beetje of de dikte niet een beetje teveel van het goede is.
De huidige blauwe die nu te bestellen is is niet mijn kleur dus ik hoop eigenlijk dat ze binnenkort alsnog weer een zwarte uitbrengen met de laatste updates zoals het STP1 uurwerk, glas in de achterkant met zichtbare rotor enz.
Dat zou hem voor mij nog aantrekkelijker maken.
De zwarte was toch wel de sweet spot krijg ik de indruk dus als ze slim zijn … haha.
Ik heb echter wel een brutale vraag … mag ik een keer het horloge om mijn pols zien voordat ik besluit te wachten of dat ik de Magrette van mijn lijstje haal.
Bij wie kan ik terecht ?
Alvast bedankt 
P.S. Mijn andere favoriet is een Duitse Flieger … een Stowa of Laco Munster … dilemma is nog het zichtbare uurwerk in de Stowa of de dikkere originele stijl kast met dichte deksel.
Oh ja, ik woon in Zierikzee en werk in Breda … dus als ik bij iemand in Zuid-West Nederland het horloge kan bekijken zou ideaal zijn.
Ik woon in Rotterdam. Heb een moana steel, tiki en dual time. Uiteraard mag je hem een keer passen hoor.
Super … dan kom ik zeker binnenkort naar Rotterdam.
Alvast bedankt 
Ik stuur je nog even een PB om rechtstreeks contact te kunnen houden