Bij een van de plaatselijke juweliers vond ik deze horloges van een merk wat mij onbekend is.
Nu wil dat niet zoveel zeggen, ik ken niet zoveel merken maar ik ben benieuwd of er forummers zijn die deze speler kennen .Mooie klassieke modelletjes vind ik…
Eigenlijk betekent het niets… Er zitten Ronda’s in, niet of nauwelijks duurder of beter dan de Chinese of Japanse alternatieven.
Het merk is eigendom van Ventura International Limited in Hong Kong.
Met 6 tot 10 persoonsleden zal alles wel of the shelf OEM producten zijn.
Klopt ook met de bedrijfsomschrijving:
Watch - Jewellery (Include OEM)
Watch - Mechanical (Include OEM)
Watch - Pocket Type (Include OEM)
Watch - Quartz Analogue (Include jewellery/diver/wood/child/classic/OEM)
Watch Band - Leather (Leather items and accessory, OEM)
Advertising Premium (Watch Include, Watch include OEM)
Bedankt voor de reacties, ik was er inmiddels al achter dat het niks is.
Van dichtbij zagen ze er wel aardig uit.
Allemaal quartz dus gelukkig geen automaten met open achterzijde want dat ziet er al helemaal niet uit natuurlijk.
Toch best knap als je al vanaf 1995 zeer actief bezig bent in de horloge markt en niemand ooit van je heeft gehoord en dat op natebene een horlogeforum!
Nee hoor ik ben 30 jaar werkzaam in de horloge industrie, ben horlogemaker en distributeur van de volgende Merken Pequignet Manufacture, Jos von Arx , Helfer swiss watches,TNG watches.
Daar naast verantwoordelijk geweest voor de Merken Longines, Raymond Weil, Gucci watches & Jewels,Bruno Soehnle, Pontiac en veel meer merken.
Ik baseer me gewoon op feiten en wil graag dat mensen de correcte informatie krijgen.
Als je wat wil weten mag je altijd wat vragen ik kom al 30 jaar in Zwitserland bij de meest gerenommeerde merken en alle internationale beurzen.