Verantwoordelijk zonder kwalificatie dat betekent dus eindverantwoordelijk. Dus je bent CEO van al die merken (en "veel meer merken) geweest? Indrukwekkend! Dan is distributeur van Jos van Arx toch wel een beetje een omgebogen carrièrerlijn
Nee hoor ,we hebben merken in verschillende prijsklasse van 175 euro tot boven de 20.000 euro.
Belangrijk in de horlogemarkt is dat er in je bedrijf meerder “poten” hebt waar je je omzet mee kan maken.
Klopt je hebt het mis, je hebt nu eenmaal merken in verschillende prijsklasse ,horloges blijven een kwestie van smaak, en iedereen mag vinden van een horloge wat je wil ,maar graag ik werk graag me aan correcte informatie.
Een fijne avond gewenst!
Ok, Raymond, ik denk dat je genoeg Absinth hebt gehad nu.
Dit doet het merk meer kwaad dan goed…nog wat spelvauten en mislukt kommagebruik erbij en het merk is failliet😂
Hoe is het met Jos, is hij zelf nog bij het merk betrokken ?
Josje is er nog steeds van begin tot eind bij betrokken. Jos ziet wat minder, maar hij schetst nog steeds zelf de ontwerpen. Ook doet hij nog steeds de Q&C zelf. Er valt af en toe eens een steekje, maar ach…
Ja… Ooit zo iets meegemaakt met n Police horloge…
Dankbaar aangenomen om daarna te verdwijnen in n zwart gat…
Onze Jos doet gewoon zijn stinkende best. Dat mag ook wel eens gezegd worden! Het is een mooi merk, met een fantastische historie: Welk horlogemerk kan claimen dat ze de eerste zijn geweest die in een loempiakraam 8 uur lang in de vette dampen hebben gehangen en vervolgens weer veilig huiswaarts zijn gegaan…Onze Jos dus!
Wat nou klokkies in de ruimte en op de maan?!