Nieuw model van Staudt

Hopelijk eindelijk een kleiner model van 38-39mm.

Volgens Yvo op LinkedIn: Vanzelfsprekend op wens van de klant – die overigens over een goed gevoel voor humor beschikt
:sweat_smile: Op de achterkant van het horloge hebben we op de tandwielen de contouren van de gezichten van zijn twee dochters gegraveerd.

Marc Lange is overigens een sierraden ontwerper uit Alkmaar → https://www.marclange.nl/ en verkoopt, naast een aantal andere merken, Staudt in z’n winkel.

3 likes

Wat ik jammer vind is dat Ivo in feite hier begonnen is en dan ipv zijn achterban als eerste op de hoogte brengen een ander platvorm gaat gebruiken. Hier is hij gemaakt en verkocht ie zijn eerste horlogea.

Het horloge zelf: ik zie het niet bij dit model.

In beperkte oplage is er reeds de 38mm Staudt X WatchRagazzi uitvoering, die mogelijk nog verkrijgbaar is.

De oorsprong ervan en mijn aanschaf vind je hier.

1 like

Nee

Ik vermoed dat als deze in productie t geen koopje zal zijn.

Guilloche zal door Benzinger gedaan worden?

Zo ja: Puur die wijzerplaat zal ongeveer €2000 kosten voor de consument even afgaand op wat mijn regulator kost als meer prijs met guilloche wijzerplaat.

Uurwerk zal unitas 6498 (based) gaan worden?

Ik ben benieuwd welke kleuren er aangeboden gaan worden.

1 like

Hij “heeft zichzelf gemaakt” en dit horloge is een maatwerk project cq. “one-off” voor een klant/relatie. Hoezo zou hij dit eerst hier moeten plaatsen?

1 like