Nieuw Nederlands merk: FLORIJN

Mooi klokje.

Ik had een dresser verwacht bij de naam Florijn.

Carpe tempus Schreef:

maar die bandjes mogen nog wat dichter op de kast
aansluiten vinnik.

+1, het eerste wat ik dacht. Al zitten ze bij nader inzien best dichtbij…

De indexen op deze dikte en schuine ring lijken wel een beetje op die van tudor.

Ziet er goed uit!

Mijn voorkeur is de DLC met andere (dikkere?) egale rubber band.

Erg mooi horloge! Alleen krijg ik de fondsen daar niet voor beschikbaar. :frowning:
Maar ik wens je erg veel succes toe met dit mooie project!

Mooi initiatief maar ondanks dat ik op zoek ben naar zo’n soort horloge voor mij te groot. Succes ermee!

Vandaag tijdens Rikketik om de pols gehad. Persoonlijk vind ik dit een heel mooi horloge en komt binnenkort in mijn collectie.

Vandaag ook even bekeken. Heb hem niet om de pols gehad maar kwam absoluut niet lomo of te groot over.

Soms zijn horloges in het echt veel mooier dan op foto. Vandaag was ik blij verrast toen ik de Florijnen door mijn handen liet glijden.
Mooi Hans!

Ik vind het een stijlvol horloge. Veel succes ermee!!

Ik vind het een pracht klok en wat een moed om zo iets te beginnen
Chapeau
Good luck Lex

Die met de staalkleurige bezel is in real life een puike klok. En oogt helemaal niet zo groot als de specs doen vermoeden.

Erg leuk om even te passen en een leuk praatje gemaakt!

Gefeliciteerd met een nieuw nederlands merk, met je ondernemerschap en je doorzettingsvermogen om een mooi product op de markt te zetten. Over smaak en stijl valt altijd te discussiĆ«ren, maar iedereen die zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt… Je mag trots zijn! Nogmaals gefeliciteerd!

Ik vind het super tof dat iemand eigenaar kan zijn van zijn eigen merk. Vanmiddag een Florijn 2 gekocht bij Hans persoonlijk op de Rikketik. Leuk je ontmoet te hebben Hans. Uiteraard zonder de loep, want dat vind ik bij geeneen horloge merk mooi.

Succes verder met je Florijn store!

Groet
Sal.

12 likes

Erg leuk inderdaad…en van harte met de mooie nieuwe aanwinst. :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst.

1 like

Dank ješŸ‘

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

1 like

Dank je😁

Dank ješŸ‘

Ik heb er een tijd terug ook 1 gekocht , ook op de rikketik.
Gebruik het horloge als dagelijkse klok.
Altijd even gezellig om met Hans @hhe te praten zoals ook vandaag…

Vind het ook een prestatie om zelf een merk te starten , niets dan lof.
Pieter.

3 likes