Nieuw of gebruikt

Rolex 1601 is rond de 4
Tudor prince date day is voor rond de 2500 nieuw te vinden
Omega seamasters 300 of at ook rond de 4 te vinden die echt mooi zijn
Zo is er nog een helelijst
4k is echt een top bedrag om in te zoeken

2 likes

True

4 likes

Deze nieuw (plm 3800) of jong gebruikt 3000-3200

5 likes

Nee hoor, hele mooie horloges. Heb er meerdere gehad, maar om nou te zeggen dat ze bijna niet afschrijven. Daar kon ik me helaas niet echt in vinden.

4 likes

Je noemt net 2 merken die een outlet winkel hebben in Roermond. Begin daar, dan koop je er 1 of 2 met garantie en flinke korting en ook een winkelervaring als je dat een voordeel vindt.

1 like

Brilliant hoe mensen lezen. :rofl:

Maar goed. Er is genoeg te koop voor 2000-4000 euro.

Koop gebruikt, dan heb je het meeste lol voor
je geld.

:+1:

Edit.

Nb. Waarschijnlijk eindigt @Novastar met een mooie duiker. :grin:

5 likes

Dank Brick :slight_smile: Ik heb nog geen idee, maar je nb noot, die gaat het niet worden :smiley:

2 likes

Er zijn een eigenlijk maar 2 variabelen: Budget en favoriet model. De combinatie van die twee bepaalt of het nieuw dan wel tweedehands wordt.
Jij doet het andersom en ik denk dat je na het lezen van bovenstaande (en onderstaande) reacties tot de (voor de hand liggende) conclusie komt: Deze aanpak leidt nergens toe.
Dus nu je je budget al hebt bepaald, denk na over waar je naar op zoek bent en dan begin je bijvoorbeeld bij een categorie als Sportief, Dresswatch, Chrono…

3 likes

@Novastar

Dit is een goede suggestie van @JohnWick

Hij is er ook in het blauw. Check even @rlc. Die heeft wel een rits mooie fotos.

tweedehands zeer betaalbaar en 43 mm!

1 like

Bedankt @AB64, daarom zit ik op dit forum hier en heb de vraag gesteld om wijzer te worden, Misschien leidt het voor jou nergens toe, maar ik heb al mooie suggesties voor bij zien komen aan de hand van voorbeelden, Er is zoveel te krijgen en mooi te vinden…

Ja, je hebt gelijk. Dit topic gaat je echt helpen met het maken van een keuze.

2 likes

klopt, jouw bijdrage heeft daar ook enorm bij geholpen :smiley:

1 like

Bij begin, tweedehands. Kan je makkelijker flipperen.

1 like

Heb je wel eens aan een citizen chronomaster of grand seiko gedacht?

1 like

Ik zelf zou gaan voor een nette gebruikte. Scheelt veel geld en er zijn ook gebruikte zonder sporen. :+1:

1 like

Grand Seiko of Citizen Chronomaster. Zowel nieuw als gebruikt binnen dit budget verkrijgbaar. Eerst kijken wat je mooi vind en dan bepalen of je voor nieuw of gebruikt gaat.

3 likes

@Mipnick jazeker, ook erg mooi, heb al wat mooie exemplaren voorbij zien komen

1 like

Als je toch niet precies weet wat je wil of wat je mooi vind, zou ik via het blauwe gedeelte van t forum iets kopen. Mocht het toch niet helemaal je ding zijn, kun je hem met minimaal of geen verlies hier weer verkopen. Kun je daarna altijd nog een nieuwe kopen

1 like

ja ben al aan het kijken daar, bedankt @Henkjan91

Als je nog zo in het duister aan het tasten bent, zou ik je adviseren om nog even geduld te hebben en te wachten tot de winkels weer open gaan.
Op dat moment eens hier en daar binnen lopen, e.e.a. passen en kijken waar jouw voorkeur ligt.
Daarna kun je ‘de markt op’, nieuw of tweedehands. Maar dan heb je het wel ervaren. Je stelt deze vraag naar mijn mening om niet het leergeld te hoeven betalen dat velen hier hebben betaald. Grote kans als je nu op afstand koopt, dat je dat alsnog betaalt…

2 likes