Totaal plaatje, en mooi blauw is niet lelijk!
Dat is ook precies hoe hij bedoeld is, dus dat komt goed uit .
Wat voor platen/kleuren zou je zoal nog willen zien? Ik denk dat malachiet er ook erg mooi in zal staan, net als zwart marmer.
Dat kan ik me voorstellen, al lijkt de Representor op foto’s wel meer zo te zijn dan hij in het echt draagt/is. Deze is wel beduidend eleganter qua vorm en sowieso lekker uniek natuurlijk. Ik hoor al met regelmaat overigens dezelfde reactie als die jij net gaf haha.
Dat vind ik helemaal een mooi compliment! Er is al een boel veranderd sinds de eerste dag dat ik begon haha.
Snap ik! Met name qua opmaak dus inderdaad. Goed om te weten, thanks voor de feedback!
Wit, groen en wellicht donkerrood?
Gaaf idee inderdaad. Sunburst, mat of juist lekker spelen met structuur?
Ik denk dat de gestraalde grijze plaat er ook wel goed in zal staan!
Vooral dat…
Dit weekend maar weer eens even stoeien met andere wijzerplaten, voor nu begint dit me steeds beter te bevallen! Los van dat ik jullie terechte opmerkingen over het geheel goed begrijp …
Mooi! Lekker rustig wel.
Dankje, haha dat absoluut! Ik echter niet wachten om deze dial te laten zien in de nieuwe Ambassador. Daar komt hij helemaal tot zijn recht .
Ik vind t nog steeds een mismatch.
Snap ik wel! Het is dan ook een probeersel . Al is het wel weer mooi om te zien dat er toch ook best wat mensen zijn die dit juist helemaal top vinden.
Ik ga er de komende jaren maar eens lekker wat mee experimenteren. Mochten er nog goede suggesties zijn dan hoor ik het graag!
Speciaal voor jou, @Ruud .
Hij is weer terug naar de lapis, en ik vind hem weer helemaal top zo!