Nieuw ontwerp/hoofdstuk Brunmontagne!

Haha ik heb nog wat last van 2025 denk ik, niet echt bij de tijd. Dit jaar! :wink:

Deze wijzerplaat vind ik heel mooi staan! Lekker rustig. Ik hoop op veel keuze in wijzerplaten bij de serie producten. Ga zo door!

1 like

Goede reclame, een horlogemaker die niet echt bij de tijd is.:partying_face:
Als je bedrijf maar goed loopt.
Begrijp ik nu goed dat je je andere werkzaamheden hebt gestaakt omdat je nu FT bent, fulltime?
Heel veel succes, dapper besluit vind ik dat altijd.

3 likes

Thanks!! Deze platen worden nu gemaakt voor de Representor en zijn bijna klaar. maar ik denk dat het ook echt top zal staan bij de Connector.

De Connector zal, net als bij de Representor, ook veel ontwikkeling door gaan maken de komende periode, dus daar mag je zeker op rekeken! :slight_smile:

1 like

Hahaha je kunt niet alles goed doen natuurlijk :wink: . Gelukkig zijn er leden hier die me scherp houden! :slight_smile:

Ja dat zeker. Maar er is er nog meer dan genoeg om “beter te doen”.

Bedankt, dat klopt. Ik vind het oprecht zelf ook wel spannend. Maar heb het gevoel dat het er de tijd voor is. Dus ik ga er voor!

6 likes

Mooie ontwikkelingen Pascal! Lekker bezig weer :ok_hand:t3:

2 likes

Thanks man! :slight_smile:

2 likes

Ik blijf het zeggen: dit is het model dat mij het meeste raakt. Met die band. Man, ik gun je alle geluk met je volgende de fase (dit jaar en daarna).

1 like

Wat leuk om te lezen, bedankt! :slight_smile:
Ben het ook helemaal met je eens haha!

Ziet er goed uit :ok_hand:

1 like

Bedankt! Kan ook niet wachten om hem zo in het eggie te kunnen zien haha!

1 like

Hoewel ik de lapis wijzerplaat erg mooi vind ga ik toch voor deze! Mooie kleur, rustige, chique uitstraling. Mooie bijpassende, of misschien juist contrasterende, canvas band of zo’n geribbelde (single pass) NATO erbij…

Ja, ik zie het wel voor me :yum:

1 like

Haha ik kan je helemaal volgen hier! Leuk om te horen, thanks! Als hij binnen is deel ik zeker even wat foto’s hier :wink: .

Mooi gezegd Dennis, sluit ik me bij aan.

Heel benieuwd hoe de stalen connector eruit gaat zien

2 likes

Leuk om te horen! Bedankt! :slight_smile:

Ik merkte op de Rikketik ook dat mensen eigenlijk gelijk naar de Connector liepen om die te gaan bekijken. Het is ook een heel unieke kast natuurlijk, en ik ben er zelf ook nog helemaal verliefd op haha.

Ik denk dat die er niet heel anders uit zal gaan zien. Zondag is de laatste Connector in ieder geval gereserveerd dus ik zal snel moeten zorgen dat de stalen variant er komt. Helemaal met al die nieuwe wijzerplaten in aantocht natuurlijk :slight_smile: .

Zoo ik heb weer wat nieuws te delen! Ik ben de laatste plooien aan het gladstrijken maar zoals het nu lijkt begint de productie van de uiteindelijke Connector dan bijna! Het allermooiste is dat ik het dusdanig heb kunnen uitonderhandelen dat ik zelfs de prijs straks kan verlagen van de uiteindelijke versie!

Ik ben altijd transparant over de uitdagingen in mijn reis met Brunmontagne en dat zit veelal toch echt nog in liquiditeit. Helemaal nu ik ook productie heb lopen voor de Representors en de Ambassadors haha! Ik moet dus altijd echt goed nadenken over alle stappen. Maar zoals gezegd is er licht aan het einde van de tunnel. En dat heeft met name ook te maken met de positie waar ik me nu in bevind t.o.v. toen ik met Brunmontagne begon. De uurwerken koop ik rechtstreeks bij Sellita en de assemblage is natuurlijk hier nu in Nederland.

De prijs kan denk ik best fors omlaag, ook omdat ik natuurlijk kies voor 316L staal voor de uiteindelijke variant! Kortom, voor mij een mooie dag haha! Er komt veel moois aan en de Connector is voor mij persoonlijk nog steeds de meest bijzondere kast en band die ik ontworpen heb!

11 likes

Snap ik.

“de assemblage is natuurlijk hier nu in Nederland”
Toch best een stap toch? Interessante en spannende ontwikkelingen kan ik me zo voorstellen :+1:

1 like

Haha klopt! Maar aangezien dat al een tijdje gebeurt heb ik dan de neiging het te downplayen… Maar het is echt een wereld van verschil voor Brunmontagne.

Bedankt, soms heb ik het nodig om weer even bewust te worden van alles wat ik mag doen! :slight_smile:

1 like

Plaatjes zijn altijd leuker dan tekst natuurlijk!

Vandaag de laatste plooien gladgestreken voor de Connectors en het goede nieuws is dat ik denk dat we de prijzen naar €1000 en €1250 kunnen krijgen voor canvas en stalen band. Flink verschil met de eerste titanium oplage. Wat denken jullie daar van?

8 likes

geldt dit ook voor de Ambassador? Want dan heb ik nog geld van je tegoed :wink:

1 like