Prachtig … de titanium had ik al even bij onze @fredpanarai1 meeting in Den Haag gezien en dat was irl indrukwekkend.
Hele nette prijs en tof geheel. Ik heb er wellicht overheen gelezen maar wanneer zijn ze leverbaar?
Prachtig … de titanium had ik al even bij onze @fredpanarai1 meeting in Den Haag gezien en dat was irl indrukwekkend.
Hele nette prijs en tof geheel. Ik heb er wellicht overheen gelezen maar wanneer zijn ze leverbaar?
Haha nee, dit geldt alleen voor de Connector! ![]()
Ahh leuk om te horen! Het is wel een uitgesproken model maar ik hoor de laatste tijd steeds meer positieve feedback. Ben ik blij mee!
Bedankt! Lijkt mij ook wel aangezien de kast en band wel echt uniek zijn, super strak afgewerkt en er toch ook een Sellita in komt. Het mooie is dat de productie dus nu, sinds vandaag, van start is en ik ze in Q2 verwacht. Precieze datum kan ik nog niet direct roepen.
Niet gratis, maar meer dan passend bij wat je krijgt.
Het wordt de truc om dat goed te laten zien in je marketing!
Ik denk dan aan veel close ups, animaties om de afwerking en vooral hoe mooi de band aansluit echt goed te laten zien
Haha gelukkig niet inderdaad, dan werd het wel een heel dure hobby
.
Maar goed om te horen. Wellicht net even iets toegankelijker voor velen.
Absoluut! Ik vertel altijd graag hoe ik tot de Connector ben gekomen en welke details er in de kast zitten en je ziet mensen gewoon enthousiast worden als ze het terug zien. Ik kan hem nu ook eindelijk echt gaan vermarkten nu alles loopt en geregeld is. Vind je dat dat er nu op de huidige website ook goed uit komt? Of moet het nog beter?
Hoe ik het voor me zie:
Donkere achtergrond, ingezoomd op de randen en contouren
Goed het contrast zichtbaar maken tussen de gepolijste randen en het gestraalde van de kast
Aandacht voor details zoals de gepolijste rand die doorloopt over de band
Zijn maar ideeën hè
En ik vind sowieso wat je nu hebt met echte foto’s heel goed. Sommige micro’s zetten alleen renders op de site of van die vaste modelfotos met een render om de pols…kuch… Traska…
Heel raar.
Gaaf idee, bedankt! Ik zal eens zien of ik zelf zoiets kan maken of dat mijn fotograaf daar ideeën over heeft. Ik weet nog wel dat ik een vergelijkbaar idee had toen ik hem voor het eerst aan het publiek wilde gaan voorstellen, dus kan me er helemaal in vinden! Ik ben alleen wel bang dat je dan wel snel in CGI uit gaat komen…
Haha dan komen we dus inderdaad op dit punt! Ik zie het ook overal, van grote merken tot kleinere merken. Snap het ergens ook wel. Het is in zekere zin ook makkelijker om het horloge te laten zien vanuit elke hoek.
Ik ga eens even aan de stoei!
Had hem al eens vastgelegd vanuit verschillende perspectieven. Ik denk dat je zoiets als die 3e foto bedoelt? ![]()
Yep, misschien een animatie van maken ook? Opzwepend muziekje, of is dat dan te doorsnee?
360° modelletje?
Ideetjes
Ja das wel een leuk idee inderdaad! Ik zal eens zien of ik daar wat mee kan! Thanks!
Ik lees net de eerste reacties even door en had op dat moment de Ambassador nog helemaal niet in me op laten komen haha! Maar guess what. In principe in staal, maar er worden er ook 2 in titanium gemaakt nu met SW216 Sellita
. Was een goede tip dus! ![]()
Zo’n uniek kastontwerp, die connector. Ik hoop van harte dat het gaat slagen!
Is dit een render? Met dat witblauwe lijntje op het gepolijste deel van de bezel en rand van de mouw met pluisjes op geborstelde deel van de bezel?

Thanks man! Ik heb er vertrouwen in dat dat gaat lukken. Met de nieuwste ontwikkelingen al helemaal. Het enige waar het (zoals altijd) op aankomt is vermarkten!
Ik denk het wel, leg ff uit in DMs