Thanks man!! Ben zo blij met deze volgende stap!
Haha goede naam wel he?
Thanks man!! Ben zo blij met deze volgende stap!
Haha goede naam wel he?
Miyota 9039 nog overwogen? Als het toch time only is
Ben benieuwd naar de final version
90s5 kan ook nog
Wel naar gekeken, maar ik wil er gewoon echt een Zwitser in hebben …
Ik ben ook benieuwd. Vooral ook naar de titanium band!
De blauwe is echt cool, ook de grijze mag er beste zijn. Zeker met de rode secondenwijzer …
Ik ben echt benieuwd om deze in real life te zien.
Deze wordt een succes Pascal!
Gefeliciteerd! Hou ons vooral op de hoogte van je vorderingen. Ben erg benieuwd hoe de Connector gaat ogen als ie 2mm dunner is. Mijn interesse heb je…
P.S. had/ga je nog overwegen om de kroon van reliëf te voorzien? Ik dacht dat je daar eerder weleens over nagedacht had.
Leuk leuk leuk
Bedankt!! Eerst breng ik dus 10 stuks uit met de lapis, maar de grijze beviel mij persoonlijk ook erg goed! Die komt er zeker weten achteraan .
Overigens komt de Representor ook nog uit met de grijze dial en rode secondewijzer. Ben druk aan het sparen!
Ik hoop het natuurlijk, bedankt! Voor mij persoonlijk is het al een succes, zo gaaf om dit te kunnen doen allemaal.
Ik zie het echt als het volgende hoofdstuk!
Ga ik zeker doen! Ik heb nog mijn twijfels omdat hij zo eigenlijk wel heel erg klopt. Ondanks dat ik uiteraard alle voorgaande reacties over de proporties en dikte zeker laat meewegen!
De laatste tijd hoor ik eigenlijk continue dat mensen hem zo erg gaaf vinden, maar misschien wordt het zo nóg beter natuurlijk! Ik hou jullie hier zeker op de hoogte!
Volgens mij heb ik dit hier ook nog niet eerder gedeeld toch? Geeft een goede kijk op de vormen van de kast!
Idee is zeker interessant! Ik kies er voor om het bij de eerste stuks nog te houden bij het bekende design. Immers zijn de mensen daar al enthousiast over.
Maar aangezien ik steeds meer bespoke doe zeg ik, stuur me een PB …
Dat zijaanzicht op de zijde met de kroon ziet er wel uit om van te smullen.
Een zwarte case ziet er ook wel gaaf uit zo. Zit dat nog in de pijplijn of is dit alleen maar voor het plaatje?
Bedankt!! Heel fijn om te horen! Ik kan ook echt tijden naar het horloge en alle verschillende lijnen kijken en er helemaal gelukkig mee zijn haha.
Echt nog geen seconde aan gedacht eigenlijk haha. Misschien ook wel leuk om weer eens mee te gaan spelen. Ik wil er iig wel een echt gouden versie van laten maken op termijn.
En de knoop is doorgehakt, hij wordt 11,85mm dik.
Prima maat al zeg ik het zelf aangezien hij ook wel wat hoogte mag hebben met alles wat er gebeurt qua lijnenspel!
De tekeningen zijn akkoord, dus het feest kan beginnen!
Tijd voor de volgende update! Alles loopt op schema, en ook de nieuwe titanium band is nu ook akkoord qua tekeningen. De band was nog een hele uitdaging aangezien ik een unieke band bij dit horloge wou.
Daarbij wil ik dat je in de schakels de vorm van de kast terug ziet. Ook zie je dat de groef/inkeping aan de zijkant van de kast terugkomt in de eerste schakels van de band. Deze is 1mm bij de kast en loopt in stappen zo terug naar 0.
Ik vind het in ieder geval al erg geslaagd zo, wat jullie?
Erg toffe updates en de renders maken mij enthousiast! Wat is je timeline voor release?