Nieuw ontwerp/hoofdstuk Brunmontagne!

Per ongeluk geen tekst gebruikt

1 like

Contour Contraire

2 likes

Mooi horloge! Ik wil er graag een zodra ze beschikbaar zijn. :slightly_smiling_face:

Qua naam:

Voor mij zou deze beauty ‘Ciel Bleu’ (blauwe hemel) gaan heten. Met een knipoog naar het Amsterdamse restaurant boven in het Okura hotel. :wink:

2 likes

Goedemorgen @Brunmontagne, Pascal, ik vind jouw Lapis Stellaris van een prachtig vernieuwend ontwerp en verfrissend in alle opzichten. :+1::sunglasses::heart:

• Metéén na het zien van de eerste pics, voelde ik een klik, visueel en zelfs fysiek: mijn hartslag ging direct zo’n 15 slagen per minuut sneller, zó voelde het. :+1::heart_eyes::hugs:
1 like

Chat history

The watchbrand Brunmontagne’s ‘Lapis Stellaris’ is a popular watch.

Brunmontagne’s ‘Lapis Stellaris’ is indeed recognized for its unique design and quality craftsmanship. The incorporation of lapis lazuli, a stone known for its deep blue color and historical significance, adds a touch of luxury and exclusivity to the timepiece. This model likely features intricate details that reflect the brand’s dedication to horology and artistic expression.

If you’re seeking more specific information about its features, pricing, or popularity among collectors, feel free to ask!

1 like

Goed gevonden!
Leuke plek ook om die horloges te presenteren :innocent:

3 likes

Zeker mooie plaatjes. Toen ik je topic begin augustus bezocht, had ik mixed feelings over het bijzondere design van de kast.

In de tussentijd heb ik het horloge/ontwerp vaker bekeken en onderhand ben ik het erg mooi gaan vinden. Ik kan me goed voorstellen dat dit zo’n horloge is dat je na verloop van tijd steeds meer gaat waarderen.

Het op de foto’s getoonde bandje vind ik prachtig staan bij dit horloge.

Heel nieuwsgierig naar hoe het er in het echt uitziet.

2 likes

Inderdaad Hendrik! Beetje prijzig misschien, maar zeker een Brunmontagne waardig! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Klinkt wel chique! De naam die ik in gedachten heb is wel een heel stuk simpeler haha…

Kijk dat hoor ik natuurlijk graag! We zijn nu de puntjes op de i aan het zetten vwb een mogelijke leverdatum en qua prijs. Ik schat Q1 uitlevering wel realistisch nu.

Haha dat klinkt als een heel goed restaurant! De naam is ook wel gaaf, al zal dit horloge ook met andere wijzerplaten uitgebracht gaan worden haha. Dus het mag iets algemener. Of het wordt een eenmalige aanduiding voor dit specifieke horloge natuurlijk!

Wat leuk om te lezen! Bedankt!! Ook wel een leuke naam zo idd!

Wauw, okey haha! Dat is een mooi compliment denk ik zo! Bedankt!

Haha top, dat kan zo direct copy/paste naar de productomschrijving!

Haha zo klinkt het zeker! Al zal ik er flink wat moeten verkopen om het te bekostigen als ik het zo inschat!

1 like

Dat gevoel herken ik zeker! Doet me ook goed om te lezen!
Ik kan me er wel in vinden, al had ik in het begin uiteraard een ander gevoel, anders was ik er niet aan begonnen haha. Maar gaandeweg ik hem langer draag, en vaker zie, ga ik hem echt steeds meer en meer waarderen. Mooi ook dat de band op een positieve manier opvalt, bedankt!

Het wordt tijd dat ik ga bedenken hoe mensen hem kunnen passen heb ik wel door haha.

Haha zo’n vermoeden had ik inderdaad al! Ach wie weet ooit, dromen mag he haha!

2 likes

Ik slinger er nog even wat foto’s in. Deze had ik al eerder geplaatst maar is nu een stuk beter imho. Kan ook zo maar eens dé foto van het horloge gaan worden bij release.

Al vind ik hem met de grijze plaat ook nog steeds heel gaaf!

10 likes

Blijft een nieuwsgierig horloge vooral in de Lapis variant.

Weet je al welk uurwerk je gaat toepassen?

1 like

Haha dat hoor ik graag natuurlijk! Bedankt!

Op dit moment neig ik het meest naar een Sellita SW200 of een STP1-11. Een SW300 is wel echt een stuk prijziger en wil het nog enigszins toegankelijk proberen te houden…

1 like

Al gedacht aan de Ronda Mecano R150, @Brunmontagne, Pascal ? :grinning: :+1:

1 like

Haha nog niet! Ik ga er naar kijken!

1 like

Plaatje van afgelopen Retailbeurs in Utrecht! Tijd om een preorder te gaan starten merk ik, want de eerste concreet geïnteresseerden zijn er al… :face_with_peeking_eye::grimacing:

18 likes

Het is even stil geweest hier, maar er is nieuws!
Ik ben weer een stap verder, en heb opdracht gegeven om eerst 5 stuks (van de uiteindelijke 10 met lapis lazuli) te laten maken!

Daarvan zijn er al 2 gereserveerd/besteld, dus er zijn er eerst nog 3 beschikbaar. Ik ben in eerste instantie uitgegaan van het horloge zoals hier gepresenteerd. Aangezien de SW200 toch echt een stuk dunner is dan de NH35 bestaat er nog de kans dat het horloge een goede 2mm dunner gaat worden. De finishing touch wordt nu gelegd aan de tekeningen, dus daar update ik in dat geval graag over.

Ik kan niet wachten om hier verder mee aan de slag te gaan! :slight_smile:

Oh ja, de naam!! De naam is geworden de Connector!
Het idee achter deze naam is dat het horloge uiteraard bestaat uit een bijzonder lijnenspel welke de lugs met elkaar verbinden en daardoor feitelijk het horloge vormen. :smiley:

19 likes

Dat zijn mooi ontwikkelingen om te lezen Pascal.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaat. :+1:
Oeps eeste kennismaking op je site. :+1:

1 like

Haha het grote plaatje is natuurlijk al bekend! De titanium band is uiteraard wel nieuw. Evenals een eventuele aanpassing qua dikte van de kast :grin:.

Ik weet wel dat ik erg veel positieve reacties op het horloge krijg!

4 likes

Tof dat ie nu echt in productie gaat. Mooie stap voor het merk.

Vet! :grin:

1 like