Nieuw ontwerp/hoofdstuk Brunmontagne!

Haha we gaan gewoon nog even wat suggesties afwachten :wink: .
Leuk meegedacht, dat wel haha!

1 like

Ook heerlijk in het zonnetje kan ik zeggen! :grin::sunny:

14 likes

Ter vergelijk nog met de 40mm Representor!

7 likes

Hey Pascal,

Alle comments hier gelezen, moet zeggen in het begin was ik er niet helemaal kapot van omdat die wat bulky en groot lijkt. ( dacht ik van de Representor ook )

De lijnen daarin tegen vind ik juist wel weer heel erg cool gedaan en niet doorsnee.

De grijze wijzerplaat vind ik zelf erg saai ogen.

Nu ik dus verder lees en je vergelijking zie met een Representor ( die ik HFLE heb gehad ) en de vergelijking met een Aikon 42mm ( die ik zelf heb ) zie valt dit juist weer helemaal mee!

Dan ook nog eens met een blauwe Lapis erin…zou ik haast zeggen dat je me toch ergens hebt weten binnen te halen!

Complimenten voor je doorzettingsvermogen en de beleving die je hebt er erin stopt! Ga zo door :smiley:

3 likes

Mooi :ok_hand:

1 like

Nice :+1:

1 like

Haha dan ben je inderdaad niet de enige. Leuk om te lezen dat het ontwerp in ieder geval in de smaak valt!

Haha hij is inderdaad minder uitgesproken dan een aantal van de andere beschikbare wijzerplaten… Toch moet je hem maar eens in het echt zien :wink:.

Ben blij dit te lezen. Vandaar ook dat ik ter vergelijk de foto’s heb geplaatst! Ik kan dan ook niet anders dan het helemaal met je eens te zijn! :grin:

Haha top! Ik heb nog het nodige uit te werken voor hij uiteindelijk productie klaar is natuurlijk, maar dit is al fijn om te lezen! :partying_face:

Haha ga ik zeker doen! Dit is weer een mooie volgende stap, al zeg ik het zelf. Maar ik bedank je zeker voor je complimenten! :smirk:

Bedankt! :grin:

3 likes

Op speciaal verzoek van @fredpanarai1, en omdat ik er überhaupt nog nooit een foto van geplaats heb… Lume! :grin:

8 likes

Top Pascal, we willen natuurlijk ook altijd Lume zien :+1: maar ik zie op beide foto’s een paarse stip. Op de eerste op 12 uur, kan dus niet van de sec.wijzer zijn en op de tweede foto op iets voor 10 uur. Is dat een weerspiegeling van iets anders?

2 likes

Dat is de lens vd camera die je ziet, ik heb dat ook elke keer met AR coating

2 likes

oke, weer wat geleerd :ok_hand:

2 likes

Zo nog fraaier, zeer origineel model is dat, nog nooit vertoond, of zie ik wat over het hoofd?

disclaimer:
ik krijg het eerste horloge gratis !
:innocent:

2 likes

droom maar lekker verder :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha bedankt voor de vlotte aanvulling! Precies dat inderdaad :ok_hand:t3::grin:.

Hahaha dan weet je meer dan ik! Net een echte influencer zo :wink:.

Maar het is zeker zeer origineel en imho nog nioit vertoond! :grin:

2 likes

Jouw enthousiasme is aanstekelijk. Omdat je er om vraagt… jouw ontwerpen kunnen me niet bekoren. Ze missen diepgang. Het resultaat heeft voor mij een hoog “Oozoo”-gehalte.

Desalniettemin respect voor jouw effort en met dit enthousiasme zul je ook ongetwijfeld een doelgroep (blijven) vinden.

1 like

Het is ook gewoon ontzettend leuk om allemaal te kunnen doen. Maar bedankt, dat vind ik een mooi compliment!

En zeker vraag ik er om. Niks mis met een mening als dit natuurlijk, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Ik ben wel benieuwd of je wel eens een Brunmontagne in handen of op de pols hebt gehad. Kwalitatief zit er toch wel een groot verschil tissen Oozoo en de mijne hoor haha. Ik neem aan dat je het op basis van design bedoelt :slight_smile:.

Wederom een mooi compliment, bedankt daarvoor! :slight_smile:

1 like

Jammer dat je geen woorden gebruikt. Afijn mensen verschillen.

Ik zag laatst een paar oozoo’s bij de kringloop…Echt, die lijken in geen enkel opzicht op de Brunmontagne!

3 likes

Beetje stoeien met AI levert mooie plaatjes op!
Ik draag het horloge nu enkele weken met deze combinatie en ik moet zeggen dat de reacties erg positief zijn!

20 likes

Ben altijd nieuwsgierig naar wat dit soort types zelf presteren en/of gepresteerd hebben op ontwerpgebied…
:wink:

Maar het antwoord kun je wel raden :joy:

1 like