Ik liep onlangs tegen dit forum aan en ik zit de afgelopen dagen met veel interesse te lezen. Merk aan mezelf dat ik horloges erg interessant vind! Heb al gelezen over het virus, ik ben benieuwd…
De laatste tijd ben ik een beetje aan het rondkijken voor een nieuw horloge. Ik wil een horloge met een redelijk grote witte wijzerplaat en een leren band in de kleur zwart of bruin. Deze Seiko Premier vind ik bijvoorbeeld erg mooi: http://www.seiko.nl/products/premier/Big_cc.aspx.
Dit horloge ligt alleen boven mijn budget (max €300). Een aantal horloges binnen mijn budget die ik mooi vind zijn:
Ik had nog niet aan een tweedehands horloge gedacht. Vind dat eerlijk gezegd best wel tricky. Hoe kan je beoordelen of een horloge echt is? Of dat er echt niks mis mee is?
De Seiko SRP001. Hij heeft een tijdje te koop gestaan op het verkooptopic maar hij is niet verkocht, toen heb ik hem er weer afgehaald, omdat ik hem toch wel een mooi horloge vind:)
Van harte welkom Peter op dit informatieve, energieke en vooral ook leerzame horlogeforum!!
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen.
En wat betreft jou horlogekeuze, de Tissot prc200 kan ik je van harte aanbevelen.
Ik draag deze kordate chronograaf al vele jaren.
En dit tot volle tevredenheid!!
Is van de drie getoonde merken toch verreweg het mooiste merk.
De prc200 komt er bij mij ook nog eens.
Succes met je zoektocht en natuurlijk welkom op dit mooie forum.
Welkom en veel plezier alvast…eenmaal het virus dan kom je er niet meer vanaf.
Je kunt hier op het forum gerust een gebruikt horloge kopen, door de “sociale controle” zal je niet gauw een miskoop hebben.
Lees en geniet…
Welkom en veel plezier alvast…eenmaal het
virus dan kom je er niet meer vanaf.
Je kunt hier op het forum gerust een gebruikt
horloge kopen, door de “sociale controle” zal je
niet gauw een miskoop hebben.
Lees en geniet…
+1!
En als je bang bent om een ‘zeperd’ te kopen: laat 'm hier eerst zien voordat je 'm koopt!
Welkom!
Als je een mooi horloge tegenkom ga hem dan vooral in het echt eens goed bekijken. En zoek ook eens naar foto’s die mensen zelf hebben gemaakt, zoals HS hierboven. Want de foto’s op de websites van de fabrikanten en webshops geven m.i. altijd een heel ander beeld dan hoe ze er in het echt uitzien.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Volgens mij ben ik op een klasse forum beland
De Tissot is ook mijn eerste keus. Ik ga alleen nog lang nadenken over mijn aankoop, en idd ook foto’s bekijken en wellicht een juwelier zoeken die hem verkoopt. Of ik spaar wat langer door en ga wel voor de Seiko, die vind ik NOG mooier
Kijk ook eens op Monsterwatches.nl, deze site is van een medeforumlid Rob. Ook scherp geprijsd, en uitstekende service.
Bijvoorbeeld deze: http://www.monsterwatches.nl/index.php/seikoduur/spc063
Niet hetzelfde type nr. als welke jij zoekt, maar ook een erg strak horloge.
Maar dwaal maar een beetje rond, hij heeft heel veel mooi spul:D
Ik zelf ben niet zo dol op het aanschaffen van horloges via marktplaats, omdat daar veel nep-horloges aangeboden worden.
Welkom op het forum. Zoals Herman al zei: Kijk even op Monsterwatches.nl. Uitstekende service en goede garantie.
Ik denk dat bijna elke lid van dit forum wel een horloge heeft van monsterwatches.
Neem een dikke Seiko duiker voor dat geld of een leuke dress watch.
Succes met het uitzoeken van je horloge en bekijk het "te koop"gedeelte hier ook even. Haast een garantie dat het horloge geen replica is.
En als je toch wil kiezen uit de drie die je eerder noemde, de Tissot by far. Ingesoll is rommel (sorry) en Guess is voor mensen zoals mijn vriendin. (wel lief maar wil iets hebben wat iedereen heeft)
Welkom in onze familie hier.
Zeker zou ik voor de Tissot gaan, zoek eens de Tissot Couturier Chronograph op. Echt vet.
Mooi merk met historie en een betaalbare kwaliteit en toch wat exclusiever dan een Seiko, en…Swiss Made.