Nieuw op het forum

Dag allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, hoewel ik al lange tijd de discussies volg (zonder eigen profiel), en dit forum mijn go-to is wanneer ik me wil informeren over iets specifiek.

Ben sinds enige tijd op zoek mijn collectie uit te breiden met mijn eerste serieuze aankoop: de Speedmaster Pro.
Geen verrassende keuze neem ik aan :grin:. Mijn eerste horloge was een Swatch Irony, die ik nog steeds heb en draag na 15 jaar. Later neem ik nog een foto van die Swatch! Kleine upgrade van daar naar een Speedmaster.

Ben voornamelijk opzoek in de tweedehandsmarkt, maar ook al een AD bezocht om te bekijken hoe ver de prijzen uit elkaar liggen tussen een goede occasie en nieuw, maar kon niet onderhandelen tot waar het mij comfortabel genoeg was om alsnog nieuw te kopen. Tot dan loop ik verder rond met mijn Seiko SNZH!

Groeten

Gunne

15 likes

Welkom Gunne

Mooie geschiedenis, mooie toekomst. Ik ben benieuwd naar hoe je zult varen, ik hoop dat je het allemaal gaat delen. :slight_smile: Welkom!

Enneuhh… mooi plaatje van wat je nu draagt vind ik altijd leuk om te zien!

Welkom hier. Zoektocht naar een Speedy. Leuk! Keuze te over dus laat je goed informeren en ontdek wat het is dat jij specifiek zoekt.

welkom!

Speedy is een prachtige keuze! Iconischer worden ze bijna niet, en ontzettend veelzijdig te dragen.

Welkom.:sunglasses::tumbler_glass:

Welkom, fotos altijd leuk

Van harte welkom!

download

Welkom! Speedy is inderdaad een gave klok. Hoop dat het je spoedig lukt er een te bemachtigen.

Hier alvast de huidige Seiko SNZH60K1

4 likes

Welkom !
Speedy, … das een mooi doel.
Gaat helemaal goed komen.
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Haaaaa, lekker! Goeie gouwe klatser, schaamteloos mooi!

Edit: en een blik Stella Artois met een even zo gouden bovenkant? Gouden compositie!

Edit2: autocorrect maakt klutser van klatser :joy:

1 like

Gunne: welkom! En succes met je toekomstige aanschaf. Mooi om je er nu al op te verheugen.
En tja, die Seiko SNZH is eigenlijk ook geen straf om te dragen, toch?

Welkom!

Welkom!

Misschien dat een grijze handelaar uitkomst kan bieden? Nieuw horloge met garantie en met een scherpere prijs.

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Gunne, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Zal ik jou dan maar eens een warm welkom gunnen, Gunne? Van harte welkom hier en veel plezier, pak een blikje bier, op de bank met je huisdier! :smile: :+1:

Gunne, welkom en veel plezier op ons mooie forum.