Nieuw speelgoed: Seiko Prospex Blue Lagoon Samurai

Dus… Loop ik gister even door Arnhem heen. En wat zie ik daar? Jawel, een juwelier. Toch maar even naar binnen en daar viel direct mijn oog op een mooie Citizen. Even gepast en gedaan, praatje gemaakt met de verkoper en toch maar besloten er nog even over na te denken. Loop ik weer naar buiten en wat zie ik in mijn ooghoek? De Seiko Blue Lagoon Samurai (prospex). Daar werd ik toch wel een beetje warm van… Toch eerst maar even bij weggelopen, maar na 5 minuten toch maar weer omgedraaid en die opgehaald.

De blauwe sunburst doet het echt goed buiten, het is een echte eye catcher. Toch nog 1 van de “slechts” 6000 kunnen bemachtigen.

Excuus voor de crappy foto’s :slight_smile:

29 likes

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! Volgens mij zijn er “maar” 3000 van gemaakt, en de andere 3000 zijn blue lagoon turtles.

Groeten van mijn Samurai.

Jemig…

een juwelier in Arnhem…

:nerd:

Ja, niet gek he! :information_desk_person:

Ik hoop wel dat die band nu definitief goed zit, want die end links kostten me gisteren tien jaar van m’n leven, zo weinig speelruimte als ze bieden ten opzichte van de kast. :grin::grin::grin:

Je foto’s doen trouwens inderdaad geen recht aan de sunburst. Mooi, mooi.

Heel herkenbaar, misschien dat er zo meer kans op krassen op de bovenkant van de lugs bestaat, maar als ik wil wisselen druk ik de endlinks er vanaf de bovenkant in. Dat gaat aanzienlijk makkelijker.

Er moet toch nog een NATO op denk ik. Over de kleur ben ik alleen nog niet uit, grijs of een cognac bruine. :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst Gefeliciteerd👍

Nato bandjes moet je afwisselen!
Dus niet of/of maar en/en.

Ik bestel er altijd minimaal 3 als ik weer eens wat bestel :wink:

Grijs, donkerblauw en bruin leer lijkt me wel wat.

Oh, oranje doet het ook erg goed! In dit geval rubber:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/e/4/e45fbdcce4c5698eb00e052b0516d5a3c1672f3a.jpg

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst .

Ik vind het een mooi horloge. Maar neem dat met een korrel zout, ik vind bijna alles met een blauw(ig)e sunburst wijzerplaat mooi :wink:

1 like

Ik heb taupe, navy en slate liggen als je ze wilt zien. Van Miros, net als de NATO’s die wij laatst bestelden. Kom maar langs.

Wat cognac of lichtbruin betreft: watchgecko. :grinning:

1 like

ik denk het niet :wink:

veel seiko duikers zijn geschikt op NATO, maar de Samurai is er niet eentje van :upside_down:

En wat zou je dan wel aanraden? :slight_smile:

lekker op staal laten :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst!

Hier de oude versie en staat ook mooi, vind ik, op een blauwe lederen band.

Veel draagplezier!

3 likes

Nee, 6000 & 6000.

En dan 5000 K versies & 1000 J versies per soort.

Wat een lekker ding!!!:grinning::grinning::grinning::grinning:

1 like

Blijft een erg gave klok…van harte! :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi dat je die nog gewoon nieuw bij een juwelier hebt kunnen vinden.

Van de blauwe dial ga je nog vaak genieten!

1 like