Nieuw toegevoegd aan mijn duikers

Doxa Sub 1200T hrv nr.30 ;

WOW! Dat ziet er nog retestrak (excuus!) uit!

erg mooi, erg mooi! Ondank dat je hem nog bijna niet hebt gedragen… hoe is die band? kan je dat straks een keer laten weten?

gr,

(tu)

doxa is errug. Eigenzinnig en karaktervol.

Band net op maat gemaakt ; 5 min. werk omdat de schakels met schroefjes vastzitten en een schroevendraaier meegeleverd
De band zelf lijkt me vrij robuust en is zelfs iets dikker dan de stalen band van mn Seamaster , Omega alleen is daar het sluitingsmechanisme weer mooier van. Wijzerplaat is met 28 mm niet de grootste maar dit wordt weer goedgemaakt door de grotere "cushion"kast.Ik heb voor oranje gekozen omdat bijna al mn duikers al zwart of blauw zijn en ik moet zeggen de kleur is waanzinnig en krijg ik niet goed terug op de foto’s

Erg mooi, pas je op voor krassen :wink:

MOOIE klok man!.. ga je die ook weer professioneel gebruiken?

Schitterend!! X(

Ik denk niet dat ik deze direct met werk ga gebruiken , naar mijn mening is het niet echt een “toolwatch” , tegenwoordig draag is steeds vaker mn G shock op het werk , maar zodra de nieuwigheid eraf is zal ik hem ongetwijfeld gebruiken ; Zo ging het tot nu toe met al mn horloges !!

Mooi horloge hoor!
En mooie foto’s ook: het valt niet mee om
stof-, vuil- en vettevingersvrij te fotograferen en
bij zulke macro’s zie je echt alles.
Hulde en proficiat.

Wat je noemt “een duiker”(tu)

schitterend, heel erg mooi(tu)

Mooie klok en op zijn minst ook even zulke mooie foto’s(tu) Wou dat ik ze zo kon maken!

erg mooie klok!!:~

GE-WEL-DIG. voor zo’n horloge mag je de caps lock wel even vastzetten. Mijn complimenten en ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

Menno

Hele mooie klok, leuk om te zien dat steeds meer mensen zich op de duikers beginnen te richten.

Echt een geweldig mooi horloge, staat vanaf nu dus op mijn verlanglijstje!

Eric

van harte met je erg mooie nieuwe aanwinst (tu)

(tu)

klopt het dat ik zie dat ie 1000 dollar goedkoper was?? dat is nog eens korting!! Hier gaat het soms over 10% als je er maar genoeg tegelijk inkoopt :wink: